Hud under øje "klapper"
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 09:43

Huden lige under mit ene øje "ryster" eller hvad man sige. Som når man
ryster på hånden uden man selv styre det, bare ikke så kraftigt. Men
jeg kan mærke det. Det har været der her i morges, sådan kommer og går
lidt. Hvad kan det være?

Fra : Helle

Dato : 16-09-03 10:49

"peet_dk" <na> wrote in message
> [...]
> ryster på hånden uden man selv styre det, bare ikke så kraftigt. Men
> jeg kan mærke det. Det har været der her i morges, sådan kommer og går

Hejsa.

Det er et meget almindeligt fænomen. Det er en lille nerve som sidder og
sitrer. Jeg har også haft det før men tit i perioder.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 14:52

> Det er et meget almindeligt fænomen. Det er en lille nerve som sidder og
> sitrer. Jeg har også haft det før men tit i perioder.

Har skam også haft det før, men ikke længere end eks. 10min, men idag var
det der fra jeg stod op kl. 6 til ved en 13 tiden. Selvfølig med pause men
det var der jævnligt.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 15:27

peet_dk wrote:

> Har skam også haft det før, men ikke længere end eks. 10min, men idag var
> det der fra jeg stod op kl. 6 til ved en 13 tiden. Selvfølig med pause men
> det var der jævnligt.

Jeg har det med denne citren, når jeg er træt. Eller når mine briller
trænger til en udskiftning/rengøring.

Om det passer på dig også eller om du kan bruge det til inspiration til
at finde ud af hvad det kan være galt, tja det kan jeg jo ikke vide.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Katrine og Bo

Dato : 20-10-03 18:20

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året

Hej

jeg har det også en gang imellem. Men lige i øjeblikket er det en lille
nerve, tror jeg, der hopper i min overlæbe og i min kind, begge i højre
side. Det har stået på i noget over et døgn, men med små pauser. Hvordan kan
det være?
På forhånd tak
vh
Katrine