lever endnu...
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-09-03 00:03

Ja så er vi med igen, var lige lidt probs med en harddisk som skulle
løses men nu kan jeg læse med igen her..

Anastacia lever også i bedste velgående og nyder at drive mig til
vanvid, med at kradse på døren til skabet hvor hende mad er
parkeret. For hende er det aldeles ligegyldigt om der er mad på hendes
tallerken, der kan aldrig være nok af det...

Og så har jeg endelig fundet noget guf hun kan lide katte stiks fra
chrisco, jamen det er bare lykken for hende..*GG* Ikke mere noget
problem at få hende ud af madskabet, bare vift lige med en stik og så
er hun der højt mIauuende og vil nærmest følge mig til verdens ende..

Men rejer er ikke noget, det der kan det spises ??

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk

Fra : Birgitte

Dato : 16-09-03 01:40

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men rejer er ikke noget, det der kan det spises ??
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

Hej Henrik
-Du har åbenbart lige så travlt som jeg har *S*
Her i huset er der jo kommet småtlinger til søndag, og der er en bette en
iblandt, som jeg bruger lidt ekstra tid på.
Det glæder mig, at Anastacia har det strålende, og ikke har tendens til
fedme som hendes forældre *S* Så hendes far sidste mandag, og fniss fniss
han er altså blevet en stor *kraftig* herre, flot skrevet ikke Tim ?
Vi må lige snakke sammen inden så længe ang. neutraliseringen på Anastacia,-
jeg har dog en del at se til for tiden, både mislinger og ny flytning
forude.
Kramser fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-09-03 19:44

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Birgitte

> -Du har åbenbart lige så travlt som jeg har *S*

Mindst synes jeg min 5 miles long to do list vokser konstant, selvom
jeg høvler lidt af hver dag. Men jeg har den ultimative metode mod
stress, ud på bakken med en jumbobog og så kan telefonen kime og min
mailbox eksplodere om ørerne på mig, der har kun Anastacia adgang..

> Her i huset er der jo kommet småtlinger til søndag, og der er en bette en
> iblandt, som jeg bruger lidt ekstra tid på.

Nåe *slet ikke nysgerrig* Sender lige en gro/spis tanke til den lille *S*

> [...]
> fedme som hendes forældre *S* Så hendes far sidste mandag, og fniss fniss
> han er altså blevet en stor *kraftig* herre, flot skrevet ikke Tim

Sjovt nok ikke, eller i det mindste ikke endnu, hun er slank som en
nymfe og har faktisk mindre sul end da hun flyttede ind (ca..) Men
rådet mht fodring virker godt, der er jo ikke helt så meget fedt i OC
og hun spiser det da også, selvom det svinger lidt hvad der forsvinder
først..;-/

> Vi må lige snakke sammen inden så længe ang. neutraliseringen på Anastacia,-
> jeg har dog en del at se til for tiden, både mislinger og ny flytning
> forude.

Ok, bare i orden. jeg vil gerne komme og hjælpe jer..

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 16-09-03 05:53

On 16 Sep 2003 01:03:12 +0200, Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk>
wrote:

>Men rejer er ikke noget, det der kan det spises ??

   Nåeh ja .... bare fordi katten ikke spiser rejer ;) Mere
mærkeligt blir det straks når katten bare ikke spiser mad fra havet af
nogen slags - undtaget hvis det har været bagt på pizza .... ;) Vores
nye kat er en anelse mærkelig hvad der angår mad ;)
   Men det er rart at høre at det stadig går godt med dig og din
nye hjerter dame =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-09-03 19:47

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> writes:

> [...]
> nogen slags - undtaget hvis det har været bagt på pizza .... ;) Vores
> nye kat er en anelse mærkelig hvad der angår mad ;)

Det er alle katte vist, men så må jeg jo bare finde på noget andet til
vores fødsdage, når nu rejelagkage ikke er sagen...

Meen det bliver nu nok ikke bagt på pizza, selvom jeg jo egentlig godt
kunne finde på at bage en selv en dag...*slurp*

>    Men det er rart at høre at det stadig går godt med dig og din
> nye hjerter dame =)

Joe det går skam fint, hun har ikke fortrudt sin opførsel hos Birgitte
og Steen da vi mødtes første gang *GG*

Fra : Denise

Dato : 16-09-03 07:32

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> [...]
> parkeret. For hende er det aldeles ligegyldigt om der er mad på hendes
> tallerken, der kan aldrig være nok af det...

Hej
Hyggeligt at høre fra jer igen, dejligt at I har det godt. Ja, selvfølgelig
skal hun drive dig til vanvid .
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-09-03 19:48

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

> Hej
> Hyggeligt at høre fra jer igen, dejligt at I har det godt. Ja, selvfølgelig
> skal hun drive dig til vanvid .

Selvfølgelig hun er jo af hunkøn...*GGG* nå ja og så en kat rotfl...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-09-03 15:20

Hej Henrik & Anastacia

Du godeste - troede jo helt at I havde smidt nettet væk

Rart at se dig/jer igen *S*

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 16-09-03 18:35

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Henrik & Anastacia
> Du godeste - troede jo helt at I havde smidt nettet væk
> [...]

Hej Joan
Ja det føles næsten som om, at Henrik har svigtet os
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-09-03 19:52

> [...]

> Hej Joan
> Ja det føles næsten som om, at Henrik har svigtet os

Nej det kunne jeg ikke drømme om at gøre...
Hverken svigte jer eller smide nettet væk..
Måtte bare lige have en backup af ca 10 gb data, inden jeg
omformatterede harddisken så der skulle lige for et par kroner cd'er
til, selvom det ikke er så slet til 2,82 stykket...;-D

Fra : Kate

Dato : 17-09-03 22:18

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Ja så er vi med igen,

Nå, det var godt. Har tænkt på om du havde forladt os.

Dejligt at høre at Anastacia trives

Det der med at drive mennsker til vanvid, det tror jeg ganske simpelt
står i manualen for katte, deres mor læser den højt for dem lige fra
første dag. Sikker på at det er det kapitel der fylder mest
Tag nu f.eks. Doughnut. Jeg lukker ind i mellem kattene ned i kælderen,
mest når jeg alligevel skal vaske. Der kommer ingen andre end mig i
aftentimerne, så kattene får lov til at løbe op og ned af trappen.
Normalt går der 15-30 min. så ligger alle kattene heroppe, men ikke i
aften.
Da jeg vil lukke døren er kun drengene i nærheden, ingen Donse-pige. Du
kender følelsen af panik, ikke? Først kalder man, så kalder man igen,
kigger i det skab man sidst havde åbent, går i kælderen kaldende, med
mig var tre skrigende hankatte, men ingen Donse. Nu er der gået
adskillige minutter, som føles som halve timer. Tricket med at åbne en
dåsemad får heller ikke damen frem. Nu er det så tiden hvor tumbleren
bliver åbnet og gennemset, var hun nu i nærheden da jeg lagde tøjet
derind.....Gys.....DOUGHNUT, DOUGHNUT.....Tanken er allerede begyndt at
forme sig i mit hoved ....DONSE, DONSE, HVOR ER DU, DONSE....Hvad skal
jeg sige til min mor, hvis jeg ikke kan finde Doughnut, hvorefter kræet
pludseligt står ved kældertrappen med halen lige i vejret og ligner en
som har været der hele tiden....grrrrr, gå op og spis din dåsemad kat!

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-09-03 22:38

In article <3f68cf81$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<doughnutNOT@oliwer.dk> wrote:

> [...]
> jeg sige til min mor, hvis jeg ikke kan finde Doughnut, hvorefter kræet
> pludseligt står ved kældertrappen med halen lige i vejret og ligner en

Oh, en særlig kattespecialitet
Og ja, hvor jeg kender det. Hvorfor er det man aldrig finder ud af,
præcis _hvor_ det er de gemmer sig, mens man febrilsk leder alting
igennem??

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-09-03 23:04

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNESsiamis.com> writes:

> Oh, en særlig kattespecialitet
> Og ja, hvor jeg kender det. Hvorfor er det man aldrig finder ud af,
> præcis _hvor_ det er de gemmer sig, mens man febrilsk leder alting
> igennem??

Er garanteret et sort hul i stil med det til legetøjet..*GG

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-09-03 00:03

In article <m3n0d3ax8b.fsf@Henrik.misbamsen.dk>, Henrik Pedersen
<misbams-meow@edb.dk> wrote:

> Er garanteret et sort hul i stil med det til legetøjet..*GG

-eller måske _sammen_ med legetøjet? Så har man osse underholdning mens
den to-benede farer forvildet rundt.... *gnæk gnæk*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 16:23

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNESsiamis.com> writes:

> -eller måske _sammen_ med legetøjet? Så har man osse underholdning mens
> den to-benede farer forvildet rundt.... *gnæk gnæk*

Ja det skulle undre mig meget lidt...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-09-03 23:03

Kate <doughnutNOT@oliwer.dk> writes:

Hej Kate

> Nå, det var godt. Har tænkt på om du havde forladt os.

Sorry *piv* men nu er jeg her igen

> Dejligt at høre at Anastacia trives

skal sende en stort spinnbrum fra hende

> Det der med at drive mennsker til vanvid, det tror jeg ganske simpelt
> står i manualen for katte, deres mor læser den højt for dem lige fra
> første dag. Sikker på at det er det kapitel der fylder mest

Jamen helt sikkert, her er det nu sådan at jeg ikke lukker et skab
mere før jeg er sikker på hvor Anastacia er henne. Og selvfølgelig
følger hun efter når jeg så endelig finder hende og må så stå og vente
på at hun får undersøgt skabet færdig og kommer ud så jeg kan lukke
det...*katte*

Ret normal historie, uha man bliver simpelthen skrækslagen og farer
rundt med øjne som låg til gullashkanoner indtil man finder katten og
bestemt ikke har nogen problemer og ser undrende på en...

Fra : Kate

Dato : 18-09-03 21:48

> Ret normal historie, uha man bliver simpelthen skrækslagen og farer
> rundt med øjne som låg til gullashkanoner indtil man finder katten

Ja og hvad er takken? Katten ligner en der bare vil sige "Årh, så
slap dog af kone, jeg var bare lige optaget af noget vigtigt"

Nåja, i dag takkede hun mig iøvrigt for min venlighed ved at tisse i
min sofa. Det var ikke hendes mest populære handling til dato. Jeg tror
min mor var lige ved at få sig en høreskade, for det var mens jeg talte
med hende at Donse satte sig og lod en rislen frembringe....Dumme dyr

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 22:14

Kate <doughnut@oliwer.dk> writes:

> Ja og hvad er takken? Katten ligner en der bare vil sige "Årh, så
> slap dog af kone, jeg var bare lige optaget af noget vigtigt"

ja eller hva vil du :-?

> [...]
> min mor var lige ved at få sig en høreskade, for det var mens jeg talte
> med hende at Donse satte sig og lod en rislen frembringe....Dumme dyr

tilgiv mig min øhm knap så gode hukommelse, når der hele tiden kommer
nyt ender noget jo på teflonstykket ind i mellem..;-/
Men kom hun ikke fra din mor til at starte med :-?
For så kunne det jo være fordi hun hørte hendes stemme i telefonen...*s*

Fra : Kate

Dato : 18-09-03 22:49

> ilgiv mig min øhm knap så gode hukommelse, når der hele tiden
> kommer nyt ender noget jo på teflonstykket ind i mellem..;-/

Nå, det er da ikke helt galt med teflonen

> Men kom hun ikke fra din mor til at starte med :-?

Det er da ret godt husket, jo det gjorde hun.

> For så kunne det jo være fordi hun hørte hendes stemme i
> telefonen...*s*

Nahhh, jeg gætter på noget med noget demonstration. Ved godt at Donse
havde den tendens inden hun blev steriliseret, men det er dog første
gang hun har gjort det her, og forhåbentligt også sidste.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-09-03 15:22

Kate <doughnut@oliwer.dk> writes:

> Nå, det er da ikke helt galt med teflonen

Var ikke helt sikker da *S*

> Det er da ret godt husket, jo det gjorde hun.

Syntes jo nok at der var noget der..

> Nahhh, jeg gætter på noget med noget demonstration. Ved godt at Donse
> havde den tendens inden hun blev steriliseret, men det er dog første
> gang hun har gjort det her, og forhåbentligt også sidste.

Nåe, som når Anastacia prøver at grave sig gennem lågen til madskabet,
læner sig kraftigt op af tapetet med sømposen fremme eller spankulerer
rundt oppe på reolen som hun godt ved at hun ikke må osv...;-D

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 17:25

> som hun godt ved at hun ikke må osv...;-D

Jeps, det er jo katte vi taler om, ikke?