dynamiske svarmuligheder til spørgskema
Fra : PeterL

Dato : 15-09-03 23:49

Indtil videre har du været en fantastisk hjælp!!

Der var lige en ting til jeg lurede på. Hvad gør jeg, så hvis jeg
har en tjeck-box? Den er jo ikke på samme måde forbundet med
andre valgmuligheder som en radio-button er.

Hvis folk kommer til at afkrydse feltet ved en fejltagelse, og
klikker i valgmuligheden igen for at fjerne svaret, så folder alt
det bagved svarmuligheden sig ikke sammen igen

/P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-09-03 01:43

PeterL <peter@loeppenthien.dk> writes:

> Der var lige en ting til jeg lurede på. Hvad gør jeg, så hvis jeg
> har en tjeck-box? Den er jo ikke på samme måde forbundet med
> andre valgmuligheder som en radio-button er.

Det gør den simplere. Så er der kun den enkelte knap at tænke på.

> Hvis folk kommer til at afkrydse feltet ved en fejltagelse, og
> klikker i valgmuligheden igen for at fjerne svaret, så folder alt
> det bagved svarmuligheden sig ikke sammen igen

Så må man jo få den til det.

<input type="checkbox" onclick="setVisible('spg42',this.checked);" ...>

/L