Img filer
Fra : Henrik Petersen

Dato : 15-09-03 23:51

Hej læser

Dette er nok den forkerte gruppe...men eller må sige hvor jeg skal FUT hend

hvad er en .img fil og hvordan og med hvad åbnes den med...?

henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-03 00:05

"Henrik Petersen" <iskold@boparken.dk> skrev :

>Dette er nok den forkerte gruppe...men eller må sige hvor jeg skal FUT hend

Ja, herinde snakker vi om browsere.

>hvad er en .img fil og hvordan og med hvad åbnes den med...?

Du har formentlig et par filer mere, der hører sammen med *.img.

Det er et billede af et program, som skal brændes med et
brændeprogram og i dette tilfælde sikkert clone-cd.

http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/index.html

Fut: news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, hvor spørgsmål om
brænderprogrammer hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-09-03 00:26

Henrik Petersen skrev:

> hvad er en .img fil og hvordan og med hvad åbnes den med...?

Som Knud skriver så er det sikkert et image af en CD (eller DVD).
Du kan også prøve at åbne *.img-filen med ISObuster. Den burde
kunne vise dig indholdet. <http://www.smart-projects.net/isobuster/>.

Madsen.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 16-09-03 08:27