Ericsson N00B
Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 15-09-03 21:23

Hvad skal der til for at flashe Ericssson T39 & T65?`

Hvilket Kabel, hvor skaffer jeg softwaren etc.

Er der nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Fra : helloo.dk

Dato : 15-09-03 23:27

"Lars ZT Jørgensen" <larstj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal der til for at flashe Ericssson T39 & T65?`
>
> Hvilket Kabel, hvor skaffer jeg softwaren etc.
>
> Er der nogen der kan hjælpe.

En DIV 6,2 eller evt. en 8,1 skulle kunne klare det...
se på
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=308

Hilsen Dan

Fra : Per Sørensen

Dato : 16-09-03 07:05

Eller send dem til mig:)
50,- pr stk samt 41 i returporto:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 21-10-03 22:12

> En DIV 6,2 eller evt. en 8,1 skulle kunne klare det...
> se på

http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=308

Eller en Terminator Dongle og så en cracked div
Dog er det ikke alle der har været lige heldige med denne løsning.
Jeg har lige bestilt en Terminator dongle for 65 kroner, dog blev
forsendelsen en hund, så det var lidt dyrt når jeg kun skulle have én ting.
Jeg skal dog kun bruge til at unlocke et par telefoner med, så nu må vi se
om den fucker min telefon op, så er der sikkert en unlocker med ordentligt
udstyr der tjener lidt penge...

/Morten

Fra : Morch

Dato : 13-01-04 18:44

Ved godt det er et stykke tid siden du skrev dett indlæg, men hvorfra
købte du din terminator dongle henne ?
Fik du det nogensinde til at virke ?
Mvh. Daniel
mail: magicalm0nkey@yahoo.dk