session timeout
Fra : Thomas

Dato : 15-09-03 19:57

Jeg har i min login funktion sat:
Session.Timeout=60 når brugeren logger korrekt ind
Men oplever ofte at blive smidt af efter ca. 30 min.
Skal jeg også angive en værdi i global asa eller hvordan undgår jeg at
brugeren bliver smidt af?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-09-03 09:54

Thomas skrev:

> [...]
> Men oplever ofte at blive smidt af efter ca. 30 min.
> Skal jeg også angive en værdi i global asa eller hvordan

Det er vel ikke fordi du har rettet i global.asa i perioden? Hvis
global.asa bliver overskrevet (eller genskrevet) starter
applikationen igen - det vil medføre at gamle sessions tabes.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 16-09-03 11:11

On Mon, 15 Sep 2003 20:56:47 +0200, "Thomas" <asds@asdds.dk> wrote:

> [...]
>Men oplever ofte at blive smidt af efter ca. 30 min.
>Skal jeg også angive en værdi i global asa eller hvordan undgår jeg at

Måske du har bare en enkelt side, hvor der står et lavere timeout?

Jeg plejer at sætte Session.Timeout i en include-fil på alle sider.
Det er måske lidt overkill, men ...

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-09-03 21:23

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message

> Jeg plejer at sætte Session.Timeout i en include-fil på alle sider.
> Det er måske lidt overkill, men ...

Er det ikke nok bare at have det angivet i global.asa ?
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-