www.tele2shop.dk
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-04-01 17:16

Hejsa..

Af en eller anden mystisk grund. Kan jeg IKKE komme ind på www.tele2shop.dk

Jeg kommer simpelhen, over på www.shop4all.dk som er dem som hoster tele2shop.dk

Også når jeg trykker på de link, som findes på siden.. Så kommer jeg tilbage igen, på www.shop4all.dk

er der nogen der har en Ide´?

Jeg har den ide´ at det måske er deres cookies system,,, eller sådan noget..

Men det er simpelhen for uprofessionelt..

Jeg har sendt dem en email..

Jeg blev så ringet op.....

(man ringer sku ikke op, når man sender en mail)

Når men de kunne ikke forstå hvad der var galt. Jeg fik afvide jeg kunne slette mine cookies.. som indeholdte over 1000 cookies...

Når jeg slettede dem, og det hjalp ikke.

Jeg bruger IE 6,0 men jeg mener det var det samme, når jeg brugte 5,5.

Eller er de noget DNS halløjsa?

Nu er jeg koblet op på TDC. men det er det samme, når jeg er koblet på Telia.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 08-04-01 17:19

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..

Øh...er du ikke røget i forkert gruppe ..??..

Mvh HA.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-04-01 17:23

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message news:ka0A6.99$Pv3.79634564@news.mobilixnet.dk...

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Øh...er du ikke røget i forkert gruppe ..??..

Det ved jeg da ikke om jeg er!

Det har jo med noget teknisk at gøre, om at jeg ikke kan komme derind...

har du et andet forslag da?

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 08-04-01 17:29

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote Sun, 8
Apr 2001 18:22:42 +0200 :

>Det har jo med noget teknisk at gøre, om at jeg ikke kan komme derind...

Men formodentlig ikke noget med nogen ISP så du er i en forkert
gruppe.

Hvis du tror det er i din browser det går galt så se i
dk.edb.internet.software.*

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-04-01 17:40

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote in message
> [...]
> gruppe.
>
> Hvis du tror det er i din browser det går galt så se i

yeah,,,, Og hvordan kan jeg så vide, om det er min browser?

selvom jeg sætter den til at godkende alle cookies... Så virker det stadig ikke.

Det kunne jo også sagtens være nogle Routings problemer...

problemet kom, pludselig,, en dag for ca. 3 ugers tid siden,, Og der var IE 6 ikke kommet.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-04-01 17:45

On Sun, 8 Apr 2001 18:39:33 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>yeah,,,, Og hvordan kan jeg så vide, om det er min browser?

Do some footwork. Traceroute. Check siden udefra (der findes HTTP
query tools, Babelfish, etc.).

--
- Pede
Professionel nørd