Tøris
Fra : Hansen

Dato : 15-09-03 16:49

hej NG

Er det sundhedsskadeligt at putte tøris direkte i en drink og derefter
drikke den når isen er "smeltet"?

Venlig Hilsen
Søren Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 17:22

"Hansen" <bluesboys@-remove.me-hotmail.com> wrote in message
> hej NG
>
> Er det sundhedsskadeligt at putte tøris direkte i en drink og derefter
> drikke den når isen er "smeltet"?
>
> Venlig Hilsen
> Søren Hansen

Hej Søren,

http://www.cryodan.dk/tøris.html

Så nej, det er ikke skadeligt, men du skal nok forvente at drinken bliver
pænt kølig og kan evt. ødelægge glassene hvis du ikke er resistente overfor
de ca. 79 minus grader som tøris har. (Drinken bliver dog selvsagt ikke så
kold)
Det skal dog siges at jeg har gjort det flere gange og kun smadret et enkelt
glas ved det.

Mvh J. Ragnar

Fra : Hansen

Dato : 15-09-03 17:39

> [...]
> kold)
> Det skal dog siges at jeg har gjort det flere gange og kun smadret et

Ok - tusind tak!!

Det skal laves i en metal bowle så jeg håber ikke der bliver noget der
sprænger....

Mvh - Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 00:13

Hansen wrote:

> Det skal laves i en metal bowle så jeg håber ikke der bliver noget der
> sprænger....

La' vær....Bowler er ikke billige

Og det giver et farlig griseri bagefter og du skal besøge
http://www.fi.dk og søge efter pletrens.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : John Sahl

Dato : 16-09-03 06:52

Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> La' vær....Bowler er ikke billige

Du overså vist ordet metal.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 11:49

John Sahl wrote: