Tåregas og udstyr til selvforsvar søges.
Fra : MWL

Dato : 15-09-03 15:54

Hej

Jeg vil høre om nogen kender et link eller en Add. til et sted hvor det er
muligt at købe ting til selvforsvar.

Mvh.
MWL

Fjern NOSPAM i mail.

Fra : Krumme

Dato : 15-09-03 16:19

Og inden vi får set os om render vi alle rundt med en pumpgun under
armen.........i selvforsvarsøjemed selvfølgelig.
SKAL du bruge noget så gå til karate eller judo eller anden for for
kampsport og drop knivene/ våben og andet der er med til at gøre samfundet
mere sygt.

Med venlig hilsen

Krumme

Fra : Carsten

Dato : 15-09-03 17:32

"Krumme" <kkolsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SKAL du bruge noget så gå til karate eller judo eller anden for for
> kampsport og drop knivene/ våben og andet der er med til at gøre samfundet

Og kampsport er ikke med til at gøre verden mere syg!

Kan ikke se noget sygt i en tåregas brugt i selvforsvar, det er mindre
risikabelt end at skulle give sig i håndgemæng med en voldsmand.

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 12:15

Carsten wrote:

> "Krumme" <kkolsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og kampsport er ikke med til at gøre verden mere syg!

Ikke hvis den bliver lært rigtig.

Tænk på, at man får noget ekstra selvtillid alene fordi man ved, at man
kan forsvare sig.
Denne selvtillid "udsendes" også vha. kropssprog, der gør at en evt.
voldmand er mindre tilbøjelig til at netop vælge en person der
"strutter" af selvtillid.

> Kan ikke se noget sygt i en tåregas brugt i selvforsvar, det er mindre
> risikabelt end at skulle give sig i håndgemæng med en voldsmand.

Det er risikabelt.
Voldsmanden er forberedt på at pande dig en eller har måske allerede
gjort det.....Så har du altså ikke tid til at rode efter peberspray
eller hvad der ellers er af gimmicks.
Voldsmanden er sandsynligvis også stærkere end dig og vil når du har
fundet pebersprayen vende sprayen mod dig og dermed letter du faktisk
det foretagende han har gang i.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Carsten

Dato : 18-09-03 17:12

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis den bliver lært rigtig.

Jeg har selv gået til selvforsvar og jeg vil heller tømme en tåregas i hovet
på voldsmanden også løbe min vej, end at skulle til at vriste en kniv ud af
hånden på ham!

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-03 17:56

Carsten wrote:

> Jeg har selv gået til selvforsvar og jeg vil heller tømme en tåregas i hovet
> på voldsmanden også løbe min vej,

Men kan du nå at fiske peberspray frem, rette den mod voldsmanden og så
ramme ham? Og alt det inden han har pandet dig ned?

> end at skulle til at vriste en kniv ud af
> hånden på ham!

Kan du ikke se situationen foran dig....

Der kommer en voldsmand og vil pande dig en....men du bliver altså lige
nød til at fumle med din jakke eller taske for at finde
pebersprayen.....Og så snart du har fundet den frem, tja så har du både
fået brækket næse, hænder, tænder og voldsmanden danser salsa på dit
kranie.
Men okay, du har din peberspray.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette

Fra : Peter

Dato : 18-09-03 15:52

"Carsten" <news@FJERNdigitalforum.dk> wrote in message news:<3f65e93e$0$97227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Kan ikke se noget sygt i en tåregas brugt i selvforsvar, det er mindre
> risikabelt end at skulle give sig i håndgemæng med en voldsmand.

Helt enig

Ingen reklamer til denne adresse:
skolelaere45c6@hotmail.com tak

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-03 17:06

Peter wrote:

> Ingen reklamer til denne adresse:
> skolelaere45c6@hotmail.com tak

LOL!!!!

Hej Peter

Dit "reklamenejtak"-skilt her er lidt til grin....Den eneste måde man
undgår Spam på er ved ikke at bruge sin rigtige adresse.

Så desværre....Find på noget lidt mere kreativt, når du vil undgå Spam.

FUT: dk.admin.netmisbrug hvor du kan få nogen tips og tricks til at
undgå modtagelse af spam.

Fra : Dan Spares

Dato : 21-10-03 08:07

er det nu også en god idé?

Fra : KH

Dato : 22-10-03 17:12

> er

Tja, det bliver nok svært, med mindre du har våbentilladelse og er
bodyguard.
Det tætteste på, du kan komme, uden at det kræver en våbentilladelse,
er at købe dig en frakmentationsvest.

Det kan også ske, at du bor uden for Danmark, og så er der
selvfølgelig andre regler, der gælder.
Hvis du er i tvivl, så henvend dig til nærmeste politistation og
spørg, hvordan du skal forholde dig.

Du kan også anvende din egen krop til selvforsvar.

1. Lær at bide hårdt.
2. Lær at løbe hurtigt.
3. Lær at råbe om hjælp.
4. Lær arabisk.

Mvh.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-09-03 17:36

MWL skrev:

>Jeg vil høre om nogen kender et link eller en Add. til et sted hvor det er
>muligt at købe ting til selvforsvar.

Det vil være klogt at sætte sig ind i lovgivningen før du
handler.

--
Bertel

Fra : PC

Dato : 16-09-03 12:02

Hejsa MWL.

Jeg kan se der ikke er andre der vil hjælpe dig.
Hvis jeg var dig ville jeg bare køre en tur til tyskland
de har dem over alt og de koster kun ca 50 kr.
Det er helt fint at bruge det!!
Men jo jeg ved også der er mange der er imod det
men det er nok fordi de ikke kender nogle der har været
udsat for overfald..
Håber du kan bruge det til noget.

Mvh
PC

Fra : MWL

Dato : 18-09-03 06:59

Lovgivning ,,,JA, hvem beskytter de i retten,, VOLDSMANDEN, møde ham kan ske
selvsamme dag!.

Mogens

Tak Carsten for dit indlæg. Du mener ej heller at vold skal bekæmpes med
vold!!! (Tåbeligt).

Fra : Claus Andersen

Dato : 12-12-03 00:31

> Lovgivning ,,,JA, hvem beskytter de i retten,, VOLDSMANDEN, møde ham kan
ske
> selvsamme dag!.

Ja og benytter du våben, tåregas etc. er det dig voldsmanden melder til
politiet og dig han griner af i retten når du dømmes for grov vold (sæt han
blev blind eller lign.) samt for ulovlig våbenbesidelse.. Så husk nu at
sprøjte vidner i øjnene også *GGG*

/Claus..

Fra : slet c2

Dato : 02-01-04 12:05