diddletegninger
Fra : Rundude

Dato : 15-09-03 14:50

Hej!
er der nogen der ved hvor man kan downloade og udskrive tegninger af
Diddle.......?

på forhånd tak

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Annika Pedersen

Dato : 15-09-03 17:45

"Rundude" <Rundude@ofir.dk> wrote in news:3f65c36d$0$17098$ba624c82
@nntp05.dk.telia.net:

> Hej!
> er der nogen der ved hvor man kan downloade og udskrive tegninger af
> [...]

Hvis du går ind på http://google.com og søger efter "diddl" (altså uden E
til sidst) så får du helt sikkert RIGTIGT mange sider med diddl.
Den officielle danske side er på diddl.dk så vidt jeg husker - men den
kommer også frem ved søgning på google - og de har lidt man kan udskrive.

God fornøjelse :)

--
Annika P

Fra : Rundude

Dato : 15-09-03 18:57

takker - det var jo mig der havde tilføjet lidt for mange bogstaver, men det
er jo ik den verden jeg normalt begiver mig rundt i

mvh
Rundude aka Kenneth