Uggerby Cup
Fra : peter

Dato : 15-09-03 14:40

Så er der igen stor åben fiskekonkurence i Uggerby å. Med 1 premiere på 3000
kr.
Præmier i 7 klasser
Start lørdag 20/9 Kl. 12.00 ved Bindslev gl. elværk i Bindslev
Slut søndag 21/9 kl. 14.00.
Se iøvrigt vores hjemmeside www.uggerbyaa.dk
Der er mulighed for at stille telt op på pladsen.

Fra : Casper F

Dato : 17-09-03 15:01

Skal i ikke snart have lavet en ny hjemmeside?

den er ikke særlig brugervenlig..

Fra : Casper F

Dato : 17-09-03 15:06

Men jeg regner da med at være med.. så må vi se om vi kan fange noget :))