DanskKattehaderforening *LOL*
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 13:36

Til alle katteelskere, "og andre" der måtte befinde sig i denne
Hundegrupe, tjek lige denne her side *lol* Jeg har meldt mig ind,
hvornår melder du dig ind ?

http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Jeg har kopieret et lille uddrag af den spændende hjemmeside her :
klip>

Vedtægter:....: Forventes snarest

Hvad kæmper vi for.

1) Vi kæmper for udrydelsen af den største pest her på jorden,
KATTE!!!!

2) Vi kræver dødsstraffen genindført, da det er den eneste straf der
passer på katteejere!!!!

3) Vi kræver at det kun bliver lovligt at opdrætte katte når det er
til dyreforsøg, og at alle dyreforsøg bliver udført på katte!!!!

4) Vi kræver at mindst 99% af indholdet i kattemad er kat!!!!

Den onde

1: Smid katten i micro ovnen, sæt dig ned og se den eksplodere.

2: Brug en kat til at slå andre i hovedet med.

3: Send alle katte du møder i kredsløb om jorden.

4: Frys en kat i en time, skær enderne af den, og sug indholdet ud, og
brug skindet som en muffe.

5: Bliv trend setter ved at bruge døde katte som huer.

6: Brug katten til at lege "den som flaskehalsen peger på"

7: Put dem i dine fjenders benzin tanke, og se hvor laenge der gaar
inden de begynder at lugte dårligt.

8: Brug dem som dørstopper

9: Frys dem, blend dem, mix dem, drik dem.

10:Skræl dem og bag dem i en time ved 220 C. put smør på og server
straks.

11:Brug dem til at fodre din hund med.

12:Brug dem som primitiv toilet papir.

13:Hvis din fodbold er punkteret, brug en kat istedet.

14:Stop kanonslag i røven på den, og se den GO BOOM.

15:Kast dem hårdt ind på et læred, og sælg det til et kunstgalleri.

16:Brug dem til at tvangsfodre dine fjender med.

17:Hjælp Kosovo!! eksporter alle danske katte til de sultende

18:Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund

Ugens brev

Hej Kattehadere.

Mit navn er Kim Gudme, jeg har set jeres side og kunne godt tænke mig
at være medlem, da jeg ikke kan fordrage katte og faktisk

selv har slået en ihjel med en rive engang (pga at den kom i vejen ude
i haven hos mine forældre).

Jeg har altid hadet katte da jeg synes de er grimme egoistiske dyr, og
man kan se deres lyserøde røv. De er pisse irriterende, lugter og

skider hvor det passer dem. Med andre ord, katte burde have spark med
foden, bankes, skydes og smides i floden Ganges.

Mvh Kim gudme (nyt medlem i DKHF)

Katteloven. loven om mark- og vejfred.
En grundejer har ret til på hensigtsmæssig måde
at fjerne en omstrejfende kat fra sin grund
og har IKKE pligt til at yde erstatning,
hvis dyret ved fjernelsen kommer til skade eller omkommer.

Fra : Pia J

Dato : 15-09-03 13:39

"Punish the deed, not the breed" <Nobody@home.com> wrote in message

> Til alle katteelskere, "og andre" der måtte befinde sig i denne
> Hundegrupe, tjek lige denne her side *lol* Jeg har meldt mig ind,
> hvornår melder du dig ind ?

Hvad har det lige med hunde at gøre?

:Pia

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 14:19

>Hvad har det lige med hunde at gøre?
>:Pia

Vær nu ikke så negativ, der bliver jo tidt skrevet sukersøde historier
om katte herinde. Så til os der er mere kritiske over for katte er her
nu en forening hvor vi kan samles

ADVARSEL SERIØSE KATTESANDHEDER !Det næste har intet med hunde at
gøre, men er seriøse sandheder om katte.
LAD VÆRE MED AT LÆS MEDMINDRE DU VIL BESKYTTE DINE BØRN.

klip>gammelt nr af POLITIKKEN

Der er lunt i barnevognen under den lille barnedyne. Babyen sover
trygt - en dyb, rolig søvn, da naboens store kattekilling lydløst
springer op og lægger sig hen over hans ansigt. Den lille spjætter og
udstøder et af sine velkendte vræl. Men vrælet drukner i kattens bløde
pels. Som nybagt far er Peter Madsen på vagt. Hurtigt er han henne ved
barnevognen. Katten ser op. For sent. Peter Madsen har fat i nakken på
den. I affekt vrider han til med begge hænder, og kattens
nakkehvirvler drejes fra hinanden. Katten er død. Også babyen ligger
helt stille. Længe. Så snapper han efter vejret og sætter endelig i et
livsbekræftende vræl.

Én med skovlen
Efter den ubehagelige oplevelse med katten i barnevognen, bad Peter
Madsen naboen om at holde kattene væk fra hans have. Det ændrede
ingenting. Så ringede han for at melde naboen til politiet. "Hvad vil
du have, vi skal gøre ved det?" spurgte den vagthavende. "Katte render
jo bare rundt. Prøv at tale med Kattens Værn." Kattens Værn rådede
Peter Madsen til at indrette sin have anderledes, så den ikke var så
tillokkende for kattene. Men Peter Madsen vil ikke bekoste kattehegn,
låg til sandkassen, net for vinduerne og presenning til bilen samt
udgifter til dyrlægen for aflivning af de næste 13 katte. Så nogen tid
efter da endnu en kat var på vej op i barnevognen, var Peter Madsen
igen hurtig i vendingen. Denne gang fik katten én med skovlen.

Astma-Allergi Forbundet ADVARER imod katteallergi.

Katten har meget stærke allergistoffer i skæl, spyt og talgkirtler og
er det dyr, de fleste udvikler allergi overfor, skriver Astma-Allergi
Forbundet i sin pjece om allergi over for dyr. Selv meget små mængder
kan give allergiske reaktioner. Allergikeren behøver ikke engang at
være til stede i rummet sammen med katten. Allergistofferne er i
møbler og tæpper mange år efter at en kat har været der. "Jeg har set
hvordan børnenes øjne hæver og bliver røde og klør, hvordan tårerne
løber, næsen rinder, og de får åndenød", fortæller Torkil Kjær, der er
administrerende direktør for Astma-Allergi Forbundet. "Det er
forfærdelig - og det skal man se, for ellers er man tilbøjelig til at
tage kattens parti."

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 15-09-03 14:36

Åh Punish hvor er du da skøn !!!! kender ikke nogen med så god en humor og
mange(l på )venner som dig du får os alle til at le, af dine barnelige
påfund, kan kun gå ud fra du har et kedeligt liv.

Du har flere gange været på mærkerne hvis tingene ikke lige handlede om
hunde, men nu er det pludselig helt okay når det er dig selv, hvis du skal
diskutere katte, så gør det i den rette gruppe da det ikke høre til her ved
hundene !!

Ingen har prøvet at vænne dig til at skulle lide katte, men hold dig dog for
god til at fortsætte dit latterlige korstog mod katte, det viser jo hvor
umoden og du selv er .

VH
Gitte
www.sacala.dk - Glad ejer af både hund og kat

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-09-03 12:34

> [...]
> nakkehvirvler drejes fra hinanden. Katten er død. Også babyen ligger
> helt stille. Længe. Så snapper han efter vejret og sætter endelig i et

Hvis man vil beskytte sit barn mod at der pludselig ligger en kat på det's
hoved, burde man som forælder sørge for at en evt kat IKKE har tilgang til
at kunne gøre det. Det kan feks afhjælpes med et insektnet der trækkes ud
over barnevognen.

> [...]
> efter da endnu en kat var på vej op i barnevognen, var Peter Madsen
> igen hurtig i vendingen. Denne gang fik katten én med skovlen.

Her må man gå ud fra at faren ikke har taget sine forholdsregler og derfor
ikke sørget for at beskytte sit barn. Virker som om han direkte har bedt om
at hans søn skulle udsættes for det samme en gang til!

> [...]
> administrerende direktør for Astma-Allergi Forbundet. "Det er
> forfærdelig - og det skal man se, for ellers er man tilbøjelig til at

Har set flere tilfælde af reaktioner på katte-allergi og nej det er ikke et
kønt syn. Der er så det i det, at selvom folk er allergiske overfor de kære
dyr ;0) så vil de ikke holde sig væk fra dem! Hmmm...mærkeligt vil
kattehaderne nok tænke, så Punish! Det er ikke nok :0)
Du må komme med nogle andre argumenter *ss*

> [...]
> at fjerne en omstrejfende kat fra sin grund
> og har IKKE pligt til at yde erstatning,
> hvis dyret ved fjernelsen kommer til skade eller omkommer.

Du misforstår vist noget i den sidste del her kære Punish :0)
Et er at en grundejer har ret til at fjerne katte fra sin grund, men læs :
"på en hensigtsmæssig måde", hvilket ikke inkluderer lemlæstelse af dyret
:0)

Sorry *gg* Prøv igen

Hilsen Betina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-09-03 13:51

> [...]
>at kunne gøre det. Det kan feks afhjælpes med et insektnet der trækkes ud

,,,eller ved at holde vagt med en skovl !

> [...]
>kattehaderne nok tænke, så Punish! Det er ikke nok :0)
>Du må komme med nogle andre argumenter *ss*

,jeg kender en der er alergisk over for katte, og han bryder sig sjovt
nok heller ikke om dem, han er ikke alergisk over for hunde som han
godt kan lide

> [...]
>"på en hensigtsmæssig måde", hvilket ikke inkluderer lemlæstelse af dyret

,,,,jaja men når han nu gør det på en "hensigtsmæsig" måde og der så
aligevel sker noget skal han ikke betale, for hensigtsmæsig er jo
relativt

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-09-03 16:32

> [...]
> relativt
>

> Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund

Punish du er umulig :0)

Hilsen Betina

Fra : Pia Nave

Dato : 18-09-03 19:49

Jeg har flere gange oplevet fremmede hunde besørge i min have.....ville
du synes det var både rigtigt og hensigtsmæssigt at give den i skovl i
hovedet?
I øvrigt synes jeg du skulle angive din såkaldte 'kilde'
korrekt....Politiken staves altså kun med ét k......(selvom jeg tvivler
på at denne 'artikel' nogensinde har været bragt i omtalte avis)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-09-03 20:15

On Thu, 18 Sep 2003 20:49:01 +0200, Pia Nave <pia_news@nave.dk> wrotd:

> [...]
>korrekt....Politiken staves altså kun med ét k......(selvom jeg tvivler
>på at denne 'artikel' nogensinde har været bragt i omtalte avis)

For det første er det smart at svare neden under det indlæg man svarer
på !måske du skulle sætte dig ind i reglerne for usenet inden du
skriver alt for meget om stavefejl .Og at diskutere en stavefejl er
simpelthen for barnligt .

Og hvis en hund en dag er ved at kvæle dine børn må du da gerne slå
den med en skovl, hvis du skal lave sammenligninger skal de jo være
rimmelige ikke.

Fra : Pwh

Dato : 18-09-03 20:32

Pia Nave wrote:
> [...]
> tvivler
> på at denne 'artikel' nogensinde har været bragt i omtalte avis)

Du overtræder med din posting to basale regler for en NG

1) du svarer før der forrige indlæg. Se venligst
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

2) du påpeger stavefejl, det gør man aldrig,
det er meget uopdragent i en NG.

/Jens

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-09-03 15:00

"Punish the deed, not the breed" <Nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> Til alle katteelskere, "og andre" der måtte befinde sig i denne
> Hundegrupe, tjek lige denne her side *lol* Jeg har meldt mig ind,
> hvornår melder du dig ind ?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Har du ingen værdighed?
....Jeg tænker ikke på du melder dig ind i en eller anden underlig
forening...
....Jeg tænker på du selv har travlt med OT og ikke, du har travle med at
rette på alle og være så s**** korrekt, men når det kommer til dig selv så
mener du tilsyneladende du har frie tøjler!

Føj, siger jeg bare! Fej for egen dør!

Rinnie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-09-03 15:42

"Rinnie Ilsøe" <adminNOSPAM@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse news:bk4gpc$u1d$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> Har du ingen værdighed?

Er der nogen af hans utallige indlæg, der tyder på det?

> ...Jeg tænker ikke på du melder dig ind i en eller anden underlig
> forening...

Den skal sgu da være underlig, hvis det skal have P.´s interesse!

>, men når det kommer til dig selv så
> mener du tilsyneladende du har frie tøjler!

Tja, det er der jo også andre, der mener, så....
Vi bliver belært om, at P. har lov at sige sin mening - det har andre tilsyneladende ikke - så det er vel ikke så sært, at han får lidt storhedvanvid!

Men, det er da godt, at han ikke længere benytter Chief Dan George´s kloge ord i sin efterskrift.
Dem, han anvender nu, passer meget bedre til hans indstilling og personlighed!
At det dog ikke snart går op for den lille mand, at os, der holder af katte, er totalt ligeglade med, at han ikke kan lide dem - og det er kattene med garanti også!!
Man skaber jo heller ikke så meget frygt i nabolaget ved at have kat, som ved at have en "kamphund", vel??

Eva

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-09-03 15:47

Ganske vist har det indlæg der startede denne tråd intet med hunde at
gøre, men istedet for at lægge jer ud i en gang regulær
mudderkastning, kunne i så ikke irettesætte Punish og sætte FUT til
enten dk.admin.netikette eller dk.snak.mudderkastning, så vi kan
blive fri for den slags pjat herinde.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 18:22

> [...]
> Til alle katteelskere, "og andre" der måtte befinde sig i denne
> Hundegrupe, tjek lige denne her side *lol* Jeg har meldt mig ind,

Hej Punish, tak for et godt grin ;) ;) ;)

/Jens (der holder meget af katte)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 18:54

On Mon, 15 Sep 2003 19:21:53 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrotd:

>Hej Punish, tak for et godt grin ;) ;) ;)
>
>/Jens (der holder meget af katte)

,,ja det var da en hjemmeside der sparker røv kan man sige

Punish (der hader katte meget)

Fra : Freedom

Dato : 16-09-03 10:46

fortæl mig hvor det sjove er?????

Har du set siden med billeder af smadret katte????

Iben

Fra : Pwh

Dato : 16-09-03 18:13

Freedom wrote:
> fortæl mig hvor det sjove er?????
>
> Har du set siden med billeder af smadret katte????
>
> Iben

Tja, hvis du ikke forstår sort humor kan det nok ikke betale sig at prøve
at forklarer dig det. Indrømmet at billedet af den overkørte kat er en smule
usmagligt, men alle de forslag der var til hvad man kunne gører ved katte
var da til at klaske sig på lårene af grin over. Lad værer med at tage livet for alvorligt
så bliver det altså for kedeligt i længden ;)

/Jens (der holder meget af katte, men godt kan grine af dem)

Fra : Freedom

Dato : 16-09-03 19:11

Og hvor ved du fra jeg tager livet alvorligt! Bare fordi jeg ikke deler din
humor! Hvad folk skriver er jeg ligeglad med, men billeder af døde smadret
katte og opfordring til at sende flere ser jeg ikke som sjovt....

Fra : Pwh

Dato : 16-09-03 19:29

Freedom wrote:
> Og hvor ved du fra jeg tager livet alvorligt!

Det aner jeg heller ikke en meter om,
men livet skal da tages alvorligt, bare ikke alt for alvorligt ;)

> [...]
> deler din humor! Hvad folk skriver er jeg ligeglad med, men billeder
> af døde smadret katte og opfordring til at sende flere ser jeg ikke

Det er da helt ok at du ikke deler min humor, jeg kunne som sagt heller ikke
se noget underholdene i et billede af en overkørt kat.
Men bortset fra det syntes jeg da det var en skæg side.

Det er forøvrigt en god ide at svarer under det oprindelige indlæg.

/Jens

Fra : Pia Nave

Dato : 15-09-03 22:29

Føj for den lede hvor du dog grænser til det psykopatiske!!!
Hvis du ikke kan lide katte hvorfor så ikke bare lade dem være og
respekter dem der kan - ligesom de utvivlsomt respekterer at du kan lide
hunde!!....hvilket formål skulle det andet dog tjene?!
Gud, hvor må du dog have et intetsigende liv......*suk*....ak ja.....

Fra : Freedom

Dato : 16-09-03 10:47

grænser til???????? Nej, den er vist overskredet;)))

Iben

Fra : Freedom

Dato : 16-09-03 10:43

Hvor blev der af de fine ord: "Punish the deed, not the breed"

HA HA, du er da den største KLAP HAT der findes;))))

PS: Hvis vi fjerne order katte og sætter dit navn ind så melder jeg mig ind!

Iben

Fra : Doris

Dato : 16-09-03 20:31

Hvorfor ikke for eftertiden, lade være med at svare Punish, så tror jeg
personen snart bliver træt af at sætte sindene i kog.
Hilsen Doris der har mange katte, som lige har fået bygget ny villa i
stalden og mine to store hunde.

Fra : Freedom

Dato : 17-09-03 08:01

Doris god ide! HAr også lige sat ham i min killfil, eller hvad sådan noget
hedder;))

Iben