[mssql] editor til stored procedures?
Fra : Thomas D

Dato : 15-09-03 13:19

Hej,

Hvor kan man redigere sine stored procedures udover ved at:
SQL Server Enterprise Manager => Højreklik => Properties
?

Det er lidt træls at man ikke kan skifte font eller se linie numre osv.

Findes der ikke andre editorer i SSEM eller SQA ?

Mvh
Thomas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-09-03 15:10

"Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in message

> Hvor kan man redigere sine stored procedures udover ved at:
> SQL Server Enterprise Manager => Højreklik => Properties

> Det er lidt træls at man ikke kan skifte font eller se linie numre osv.

Hvilken MSSQL version?
Du kan se linjenumre og skifte font i QA fra ver 7 og opefter
I 2k er det blevet endnu nemmere i QA

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Thomas D

Dato : 15-09-03 15:25

Peter Lykkegaard wrote:
> "Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in message

> Hvilken MSSQL version?

2k

> Du kan se linjenumre og skifte font i QA fra ver 7 og opefter
> I 2k er det blevet endnu nemmere i QA

hmm...
ja men problemet med QA er bare at den vil gemme det som en .sql fil.
Jeg vil jo gerne gemme den stored proc jeg har åben som den stored proc den
er.

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-09-03 15:28

> ja men problemet med QA er bare at den vil gemme det som en .sql fil.
> Jeg vil jo gerne gemme den stored proc jeg har åben som den stored proc
den
> er.

Du bruger din Object Browser (F8)
Find din sp - højreklik væg edit