Gratis unlock af Nokia 2100?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-09-03 09:56

Hej,

Efter hånden findes der en del forskellige gratis unlock hjemmesider.
Desværre står model 2100 fra nokia ikke på nogen af dem jeg har set. Nogen
der ved hvor man kan få åbnet sin 2100 gratis?

mvh
Thomas / Århus C.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 15-09-03 10:23

Thomas Schreiber wrote:
> Desværre står model 2100 fra nokia ikke på nogen af dem jeg har set.
> Nogen der ved hvor man kan få åbnet sin 2100 gratis?

2100 er en DCT3 telefon, så den skal du ikke regne med at kunne
få gratis kode til. Den skal låses op med kabel.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-09-03 11:33

> 2100 er en DCT3 telefon, så den skal du ikke regne med at kunne
> få gratis kode til. Den skal låses op med kabel.
>
> --
> Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Sikke noget vås - www.macsat.com alle DCT3 telefoner kan låses op gratis.

/Thomas

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 20-09-03 13:00

"Thomas Schreiber" <NOSPAM@bla.com> skrev i en meddelelse

> Sikke noget vås - www.macsat.com alle DCT3 telefoner kan låses op gratis.
>
> /Thomas

Hej Thomas,

selvom du har fundet en (af mange) klyttersider, der påstår at Nokia 2100 er
DCT4 så er det stadig ikke korrekt...

For unlock af Nokia 2100 se fx www.unlockaarhus.dk og www.dkunlock.dk

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-09-03 13:36

nokia 2100 er en dct3 telefon, ingen tvivl om det:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:bkhfff$e1j$1@sunsite.dk...

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 20-09-03 13:52

Thomas Schreiber wrote:
> Sikke noget vås - www.macsat.com alle DCT3 telefoner kan låses op
> gratis.

Så er du måske så venlig at henvise til hvor på den side, der står
noget om gratis oplåsning af DCT3-telefoner?

Jeg kan kun finde noget om DCT4. Som andre har påpeget, så er Nokia 2100
en DCT3-telefon.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>