Ang. Zooplus.de
Fra : Kate

Dato : 15-09-03 10:01

Nu fik i mig til at tage mig sammen til at bestille grus hos Zooplus,
men mit tysk er mildeste talt ikke noget at råbe hurra for, så jeg
håber i kan hjælpe, inden jeg trykker godkend.
Jeg har oprettet mig med min egen adresse, men vil ha' gruset (10
poser) leveret hos min mor, da hun har mulighed for at være hjemme og
modtage det. Nu kan jeg ikke lige gennemskue om man kan det. Kan nogen
her se om man kan det?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 15-09-03 10:09

"Kate" <doughnutNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3f657fc7$0$48909
> poser) leveret hos min mor, da hun har mulighed for at være hjemme og
> modtage det. Nu kan jeg ikke lige gennemskue om man kan det. Kan nogen
> her se om man kan det?

Nej, Lieferadresse er der den leveres til, man kan så vælge en anden
"rechnungsadresse", så det er en anden der betaler. Men det vil fremover
være Lieferadresse der lagres under din profil, og da du ikke får regning
men betaler med VISA, så bruges kun Lieferadresse.

Men du kan jo ændre profilen senere.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 15-09-03 10:11

Vær lige opmærksom på, at dit navn enten står på din mors dør, eller at
hendes navn står på bestillingen - ellers har jeg oplevet postbude som var
dumme nok at sende post retur, hvis ikke der står samme navn på døren -
istedet for at ringe på og spørge.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 15-09-03 10:17

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> [...]
> postbude som var dumme nok at sende post retur, hvis ikke der står
> samme navn på døren - istedet for at ringe på og spørge.

Det er åbenbart ikke noget for enhver det her. Jeg ville indtaste mine
kreditkort oplysninger, men fik hele tiden en fejlmelding, som jeg
forsøgte at rette, men det hjalp ikke. Så ville jeg gå ind i
hjælpefunktionen fordi der måske stod noget om hvordan man udfylder den
del, skal lige siges jeg har kun haft mit visa/dankort i en månedstid,
så jeg har aldrig bestilt med aådan et før.
Nåmen, hjælpefunktionen loggede mig åbenbart ud eller noget og nu vil
den ikke acceptere mit password. Ej, hvor er det irriterende når jeg
egentligt slet ikke har tid nu
Men tak for svaret Pia.

Fra : Pia J

Dato : 15-09-03 10:22

> Nåmen, hjælpefunktionen loggede mig åbenbart ud eller noget og nu vil
> den ikke acceptere mit password. Ej, hvor er det irriterende når jeg
> egentligt slet ikke har tid nu

Surt - håber du finder ud af det, for jeg har altså aldrig haft problemer
med deres system.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 15-09-03 10:28

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Surt - håber du finder ud af det, for jeg har altså aldrig haft
> problemer med deres system.

Nu fik jeg bestilt, men det kommer så desværre hjem til mig selv. Det
var ikke helt meningen, så nu må jeg alliere mig med forretningen i
bunden om de vil tage imod. Ellers er det ret surt, da jeg har bestilt
10 poser Extreme Classic.
Jeg prøvede mig lidt frem med at skrive forskellige ting i felterne til
kreditkort oplysningerne og så godtog den det, så jeg har åbenbart
gjort det rigtigt Så lærte jeg også lidt i dag.

Fra : Pia J

Dato : 15-09-03 10:32

> bunden om de vil tage imod. Ellers er det ret surt, da jeg har bestilt
> 10 poser Extreme Classic.

Vel mest for postbudet? Her kommer de med den almindelige post, i byen er
det vel pakkeposten. Kan du ikke lave en aftale med posthuset, da vi boede i
Farum kunne man registrere, om man ville have aften eller dag udbringning
fra pakkeposten!! Så kom de efter 18.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 15-09-03 10:51

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> [...]
> posthuset, da vi boede i Farum kunne man registrere, om man ville
> have aften eller dag udbringning fra pakkeposten!! Så kom de efter

Ved du hvad, jeg vil smutte omkring posthuset og høre hvad de siger.
Det vil jo være nemmest for mig om blomsterforretningen vil tage imod,
men de har mandagslukket, så jeg kan ikke spørge dem og i morgen er jeg
på skole til kl 20.30 så der kan jeg heller ikke spørge. Hmmm, jeg
taler med posthuset. Tak for forslaget.