C/C++ Sicstus prolog
Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 15-09-03 09:36

Er der nogen der har prøvet at mixe at C/C++ og Sicstus Prolog. Jeg har
svært ved at finde ud af at compile - eller rettere linke - skidtet mens
selve kodeeksemplerne i Sicstus manualen er nemme nok. Jeg bruger bcc32
(Borland).
-Mvh Jesper

Fra : Frank Riedel

Dato : 15-10-03 16:26

Jeg ved ca. så meget om programmering ......... ja.. det er hvad jeg ved...
men jeg har et kæmpe behov for hjælp til at få lavet et program til at læse
data i et område i memory som flysimulatoren Falcon4 giver mulighed for !
disse data skal så videre sendes til mine controllerkort som har en hel del
lamper monteret som skal tænde når en bit ændres !

Er nogen interesseret i at hjælpe ???
projektet som det skal håndter kan ses her www.rezultat.dk/f16

mange hilsner
Frank