qmail + vpopmail + sqwebmail + Debian
Fra : Jan Larsen

Dato : 15-09-03 08:59

Hej

Er der en der kan fortælle mig hvordan man får sub. til at spille...
qmail + vpopmail køre fint på min Debian, men nu vil jeg gerne havde webmail
på også, men sqwebmail via apt vil installer courier ??

/Jan

Fra : Thomas More

Dato : 15-09-03 15:56

Du kan evt. overveje IlohaMail i stedet, den har jeg haft stor glæde af !

http://ilohamail.org/

Fra : Jan Larsen

Dato : 15-09-03 17:53

Thomas More wrote:

> Du kan evt. overveje IlohaMail i stedet, den har jeg haft stor glæde af !
>
> http://ilohamail.org/

Tak, den vil jeg kigge nærmer på.

/Jan