3/4 vindue
Fra : Per H

Dato : 15-09-03 05:34

hvordan ændrer jeg det så min avant browser åbner i fuld vindue, og
ikke i 3/4 størrelse?
jeg har ellers brugt alle kneb med at trække det ud, men ved genstart
kommer den igen op i 3/4 størrelse.

og hvorfor kan min IE ikke hente sider ned mere, det skulle jo være
samme kerne det er bygget i.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Leo.E

Dato : 16-09-03 09:04

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in message news:<r4gamvkn7k7i6fr42teldnkp327kbd8ghi@4ax.com>...
> hvordan ændrer jeg det så min avant browser åbner i fuld vindue, og
> ikke i 3/4 størrelse?
> jeg har ellers brugt alle kneb med at trække det ud, men ved genstart
> kommer den igen op i 3/4 størrelse.

Når du har maksimeret, så første gang du lukker, gør du det fra filer
i værktøjslinjen-Luk

og hvorfor kan min IE ikke hente sider ned mere, det skulle jo være
> samme kerne det er bygget i.
Hvordan, ikke hente?
Hilsen: Leo

Fra : Per H

Dato : 16-09-03 21:04

On 16 Sep 2003 01:04:20 -0700, le01@post9.tele.dk (Leo.E) skrev:

>Per H <phbyg@privat.dk> wrote in message news:<r4gamvkn7k7i6fr42teldnkp327kbd8ghi@4ax.com>...

> og hvorfor kan min IE ikke hente sider ned mere, det skulle jo være
>Hvordan, ikke hente?

den virker som den slet ikke er online-

Avant kan udemærket vise sider.
Vh Per
icq 8212837

Fra : Leo.E

Dato : 17-09-03 06:02

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in message news:<u2remvooje8s5o8qrb81l6elqr0rvhn48c@4ax.com>...

> og hvorfor kan min IE ikke hente sider ned mere, det skulle jo være
>

> den virker som den slet ikke er online-
>
> Avant kan udemærket vise sider.
> Vh Per
> icq 8212837
Prøv at kig i funktioner-internetindstillinger-forbindelse, om der
er noget markeret der. Hvor starter du IE fra?
Leo