Skating SBT (video)
Fra : TH

Dato : 14-09-03 23:36

Gå til
http://www.onzin.net/files/movie/20030424/OnzinCom_dog.wmv
Og se hvad vi laver, når vi altså ikke lige er ude og skræmme livet af
gamle damer og børn ;)

MVH
Tonny

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 15-09-03 12:04

"TH" <doubleagentdoubleagent@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> http://www.onzin.net/files/movie/20030424/OnzinCom_dog.wmv
> Og se hvad vi laver, når vi altså ikke lige er ude og skræmme livet af

Hvor godt! *gg*

Hilsen Betina

Fra : UG

Dato : 15-09-03 12:48

Nøj, hvor er den dygtig, gad vide, hvordan man lærer dem det?
Hilsen
Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : mathilde

Dato : 16-09-03 08:10

"TH" skrev d. 14-09-03 23:36 dette indlæg :
> [...]
> http://www.onzin.net/files/movie/20030424/OnzinCom_dog.wmv
> Og se hvad vi laver, når vi altså ikke lige er ude og skræmme livet af

Ha, mine drenge er helt vilde, og vil præsentere vores hunde for denne
sport i weekenden. Jeg har sagt at de skal passe på, det kan jo være at
de ikke får deres skateboards igen:))))

Mathilde.

http://www.kandu.dk/