begrænsning af min up og download??
Fra : Michael

Dato : 14-09-03 21:11

Hej
Jeg mangler et lille program, så jeg ikke downloader med mere end 10kbps og
uploader med mere end 4 kbps, for ikke at æde hele den 2 mb forbindelse vi
er nogle stykker der deler. Kan jeg installere et program på min computer?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-09-03 21:49

Michael wrote:
> [...]
> 10kbps og uploader med mere end 4 kbps, for ikke at æde hele den 2 mb
> forbindelse vi er nogle stykker der deler. Kan jeg installere et

Du kan købe en gammel PC - lægge Linux på den - og lade den styre hvor
meget hver bruger skal have.

Der findes andre hardware-løsninger - men de er endnu dyrere.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-09-03 21:50

PS !

Søg i gruppen - det bliver drøftet jævnligt !

Jan

Fra : anders majland

Dato : 15-09-03 08:11

> [...]
> 10kbps og uploader med mere end 4 kbps, for ikke at æde hele den 2 mb
> forbindelse vi er nogle stykker der deler. Kan jeg installere et

Hvilken protocol bruger du til up/download ?
Hvis du bryger ftp kan et program som total commander (www.ghisler.com)
selv begrænse sig som du ønsker....

/A

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-09-03 08:56

On Sun, 14 Sep 2003 22:10:30 +0200, Michael wrote:

> [...]
> er nogle stykker der deler. Kan jeg installere et program på min computer?

Se på http://www.netlimiter.com eller brug nogle ordenlige programmer der
selv kan styre det.

--
Lars

Fra : Hulen

Dato : 15-09-03 09:03

http://www.bandwidthcontroller.com/
men det skal installerres på hver computer der skal "låses", jeg bruger det
selv da min kvinde spiller CS om aftenen, så kan jeg læse avis osv. med 20
kb uden det genere spillet