Mærkelig fisk
Fra : PH123

Dato : 14-09-03 20:23

I pressen var der for 1-2 måneder siden et indslag om en genetisk
fremstillet akvariefisk med stor mund og store øjne.

Jeg står og skal bruge et billede af denne, efter min mening, skrækkeligt
udseende fisk.

Er der nogen der ved hvad den hedder. (Mener den er rød/orange og rund i
formen)

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 14-09-03 21:10

PH123 wrote:
> [...]
> skrækkeligt udseende fisk.
>
> Er der nogen der ved hvad den hedder. (Mener den er rød/orange og

Det er en papegøjefisk, en hybrid af en Cichlasoma.
Der er et billede her:
http://www.jeslynggaard.dk/Resize%20of%20DSCN0412.JPG

Volds

Fra : mikkel paulsen

Dato : 20-09-03 13:21

det har sikkert bare været en ganske alm. bækørred, jeg fangede engang
en som var formet som en måne ( så underlig ud, men mutationer kan
forekomme men de overlever ikke så længe.