trådløst til stofanet?
Fra : Martin Berentzen

Dato : 14-09-03 19:58

HEJ

Er det muligt at tilslutte et trådløst access point til et "stofanet-modem"?

--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 15-09-03 12:21

"Martin Berentzen" <berentzen@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message news:<3f64ba3c$0$23483$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Er det muligt at tilslutte et trådløst access point til et "stofanet-modem"?

Ja...

Men du må fortælle lidt om hvad du ønsker at opnå med det, for at
nogen kan svare på om det kommer til at virke som du ønsker.

Vil du f.eks. have 1 PC trådløst på?

Eller 2 PC'er?

Eller 1 PC og en trådløs printer-server... eller hvad?

Mvh. NKJensen

Fra : Martin Berentzen

Dato : 15-09-03 20:28

> Vil du f.eks. have 1 PC trådløst på?
>
> Eller 2 PC'er?
>
> Eller 1 PC og en trådløs printer-server... eller hvad?

Foreløbigt en 1 Pc på trådløst.... hvis jeg skal have flere skal jeg vel
opgradere til en "familieopkobling" hos stofa eller hva?

Martin

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 17-09-03 19:20

"Martin Berentzen" <berentzen@NOSPAMstofanet.dk> wrote in news:3f6612d5$0
$23527$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Foreløbigt en 1 Pc på trådløst.... hvis jeg skal have flere skal jeg vel
> opgradere til en "familieopkobling" hos stofa eller hva?

Så vil jeg tro at du kan nøjes med at sætte et access punkt til dit modem
fra Stofa og sætte et trådløst kort i PC'en. Er der nogen Stofa-eksperter,
som kan svare mere sikkert?