Kan ikke finde følgende ......
Fra : Andersen

Dato : 14-09-03 19:27

Er ved at forbinde en 98 maskine og en XP.
I den forb. er jeg blevet anbefalet at køre
NETBEUI. Nu kan jeg imidlertid ikke finde
måden hvorpå jeg udfører følgende :

"open network connection properties and use
"Install..." button to add NetBEUI protocol"

Jeg kører med DK ver. så jeg kan ikke bare
søge hjælp i HLP filen.
Er der en der kan guide mig derhen i DK ver.?

Fra : Cubus

Dato : 14-09-03 19:32

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev

http://cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/ipxspx_netbeui.php

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk

Fra : Andersen

Dato : 14-09-03 19:34

"Cubus" <cubus@sol.dk> skrev i en meddelelse
> "Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev

> http://cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/ipxspx_netbeui.php

He he he, var lige faldet over din HP i anden tråd og
valgte derfor lige at gi' den et forsøg mere, og sørme
om ikke jeg fandt kalorius. Så nu må jeg se om jeg
får hul den vej rundt.

Fra : Andersen

Dato : 14-09-03 19:41

Så er den ged barberet.
Der er nu hul på størrelse med ozonlaget.