Meget mærkeligt problem...
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-09-03 16:07

Hej,

Jeg er ved at udvikle et auktionssystem, der bla. udsender en mail når man
overbydes. Men jeg har et problem. For neden kan i se to ASP-sætninger,
efterfulgt af den tekst de genererer i den e-mail jeg udsender via JMail4.
Det eneste der er ændret fra den ene til den anden er, at det der står efter
..dk/ er forlænget med 1 tegn - og det resulterer i at punktummet før "asp"
forsvinder. Hvad hulen er det for noget???

emailtekstoverbudt = emailtekstoverbudt & "Du kan stadigvæk nå at afgive et
nyt bud på www.SIDEN.dk/test12345.asp?id=" & iden & "" & vbCrLf & vbCrLf

Giver

Du kan stadigvæk nå at afgive et nyt bud på www.SIDEN.dk/test12345.asp?id=6

og:

emailtekstoverbudt = emailtekstoverbudt & "Du kan stadigvæk nå at afgive et
nyt bud på www.SIDEN.dk/test123456.asp?id=" & iden & "" & vbCrLf & vbCrLf

Giver

Du kan stadigvæk nå at afgive et nyt bud på www.SIDEN.dk/test123456asp?id=6

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Dcasso

Dato : 14-09-03 16:37

Tror man er nødt til at se kodens omgivelser :)

mvh
Dennis