Trolling udfor Esbjerg
Fra : John

Dato : 14-09-03 15:45

Hej Alle

Jeg er flyttet fra den Fynske idyl til Vestkystens blæsevejr (Esbjerg). Er
der nogen der ved om der kan dørges en torsk eller ørred (eller andet)
kystnært ud for Esbjerg ?

Fra : Steen Jessen

Dato : 15-09-03 11:07

Ja da.
Jeg bor selv i Esbjerg. Ved Måde er der en lille grussti lige ved en lille
bæk. Følg den ud til enden. De sidste 4 dage har jeg set havørreder på ca.
50 cm springe. Alt sammen lige ved tusmørke og ved højvande.
Fiskene var i kasteafstand fra det dige du går ud af.
Steen

Fra : John

Dato : 16-09-03 11:39

Spændende,,,Er det den bæk der løber ud i havet lige der hvor Mådevej
svinger ???
Fisker du selv efter dem ?

Fra : Steen Jessen

Dato : 16-09-03 13:27

Ja det er. Desværre har jeg ikke haft tid, da jeg er lige midt i en større
ombygning af huset. Det er desværre ikke blevet til så meget fiskeri her i
år.

Fra : John

Dato : 16-09-03 19:11

Det lyser bekendt. Jeg har fået to børn og et hus der også trænger til
opmærksomhed, så det bliver heller ikke så meget for mit vedkommende, men
det er jo rart at vide om der er noget at komme efter når tide byder sig.

Fra : Hobi

Dato : 16-09-03 17:52

Husk lige, at kontrollere, om der er fredningsbælte ved bækken......( Hvis
du ikke allerede har gjort det )

--
MVH
Hobi

Fra : Steen Jessen

Dato : 16-09-03 19:23

Det er ikke noget problem. Afstanden fra udløbet til fiskestedet er ca.1 km.
Steen