Modificering af GeForce 2MX til Quadro2...~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 08-04-01 15:48

Jeg har overvejet og jeg skulle prøve det, men er der nogen fordele ved
det ? Er et Quadro2 hurtigere eller hvad ? Er det bedre til spil så
?

Nogen der har prøvet det, og gerne vil dele deres erfaringer med mig

Der kan evt. ses hvordan det gøres her:
http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/GF2U-Q2.htm

og lidt mere info om det her:
http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/

På forhånd tak.

Fra : Loady

Dato : 08-04-01 16:52

Læs artiklen på www.tweakup.dk eller www.overclocking.dk

Og nej, jeg har fortrudt jeg har gjort det ved mit V7100, fordi jeg ikke kan
bruge Asus' fede drivere mere...!
--
Loadstar
Unleash the fury ..::[Loady.dk]::..

Fra : Sven

Dato : 09-04-01 02:26

Bortset fra jeg synes det er spændende at bruge sin tid på sådan noget (hvad
gør man hvis køleren er så stor at en kondensator sidder i vejen ;), så
havde jeg vurderet at det ikke var umagen værd. Der er også delte meninger
om det giver noget eller ej.

Som jeg kunne læse så har Loadstar åbenbart fortrudt dette indgreb, men
måske er dette her en mulig løsning:
http://www.tweakhardware.com/guide/quadro-switch/

mvh
Sven

Kasper Pedersen <jeg.er@huleboer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9aptnd$irg$1@sunsite.dk...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-04-01 09:16

"Kasper Pedersen" <jeg.er@huleboer.dk> wrote in message
> Jeg har overvejet og jeg skulle prøve det, men er der nogen fordele ved
> det ?

Ja...det er hurtigere i f.eks. professionelle 3d programmer (autocad, 3dmax,
maya....)
Du midster al garanti på kortet.(er det en fordel?)

> Er et Quadro2 hurtigere eller hvad ?

Hvis du tænker på Quadro2 MXR vs. GeForce2 MX så er der vist noget med at
hastigheden også stiger på GPU og RAM. Men kan man ikke ligesågodt klare det
med software...? Det kunne jo være at kortet (MX'eren) ikke kunne klare den
nye hastighed.

>Er det bedre til spil så ?

Næh... der er ingen ting at hente i spil. (...med de nye 3d funktioner)

> og lidt mere info om det her:
> http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/

Ja...prøv selv og kik lidt på den igen. Der står faktisk en del

- Lars