hoste om natten v. forkølelse
Fra : Lasse

Dato : 13-09-03 20:07

I forbindelse med at min dreng på 13 måneder er forkølet, er han begyndt at
hoste en del når han sover. Så hans søvn bliver afbrudt hele tiden. Er der
nogen der har nogle gode råd i den forbindelse. Hovedgærdet har vi
naturligvis hævet allerede.

--
Venlig hilsen

Anne

Fra : Jane Pia nielsen

Dato : 13-09-03 20:18

Lasse <mail002@besked.com> skrev:
>I forbindelse med at min dreng på 13
> [...]
Hej Anne.
Har i prøvet med saltvands dråber elle saltvands spray.Det har vi
brugt til vores og der er ret godt.Et pust eller et par dråber i
hvert næsebor før han lægges op at sove og hvis han vågner skal
han ha det igen vi har været glad for at bruge det.
Håber det snart bliver bedre med ham
--
Jane Nielsen

Fra : Anna S. Rasmussen

Dato : 13-09-03 20:37

Jo, vi bruger også saltvandsdråber til ham, nu når næsen er stoppet. Og
synes også at det er helt godt..

Anne--

"Jane Pia nielsen (slet JHPVT)" <papirklip@JHPVTbeskedboks.dk> skrev i en
meddelelse news:10634807680.720200541559471@dtext.news.tele.dk...

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 15-09-03 18:55

"Lasse" <mail002@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hoste en del når han sover. Så hans søvn bliver afbrudt hele tiden. Er der
> nogen der har nogle gode råd i den forbindelse. Hovedgærdet har vi

Jeg har puttet to dråber Lavendelolie og to dråber eucalyptusolie på en
køkkenrulle og lagt i hans værelse når det bliver sengetid.
HUSK at det skal være _100%_ æterisk.

Lavendel er afslappende og eucalyptus løser op og giver luft.

Det har virket godt nok indtil videre på hosten.

Lidt BreathEasy i badet før sengetid er også en god ting.

Biostrath hver dag og en vitaminpille er heller ikke dårligt. Når en af dem
er syge, får de begge en vitaminpille xtra om aftenen.

Man kan få c-vitamin, 90 mg, fra Naturdrogeriet med Acerola, der smager
godt, så hjælper det på forkølelsen. Man kan også få Acerola C-vitamin
piller fra HealtCare og en fra HealthKraft. Kan ikke huske hvad for en af
dem der er den sure, men mener at den fra HealthCare er den gode.

Alle tingene kan fåes i en helsekostbutik nær dig

Sikkert også i en Matas.

--
hamselv herfra

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 15-09-03 21:09

Hej Lasse

Lasse <mail002@besked.com> wrote:

> [...]
> hoste en del når han sover. Så hans søvn bliver afbrudt hele tiden. Er der
> nogen der har nogle gode råd i den forbindelse. Hovedgærdet har vi

Biostrath, som kan købes i Helsekost og Matas. Vi giver vores dråberne,
og bilder os ind, at de har en effekt; men du finder vist halv-halv om
dem.

Første gang vi gav dem, hjalp de, nu er vi ikke helt sikre mere.

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50