Hvad betyder dette
Fra : Jan

Dato : 13-09-03 18:30

Hej.
Jeg har en formmail med nogle linier som ser sådan her ud, hvad betyderdet
som evt kan stå imellem" "

If (Request.Form("street1")) > "HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER" Then
strBody = strBody & "<br> " & Request.Form("street1")

Venlug hilsen
Jan Larsen.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-09-03 19:38

On Sat, 13 Sep 2003 19:29:53 +0200, "Jan" <admin@bedst-web.dk> wrote:

> [...]
>
>If (Request.Form("street1")) > "HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER" Then
> strBody = strBody & "<br> " & Request.Form("street1")

If a > b Then

- hvor:
a = (Request.Form("street1"))
b = "HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER"

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jan

Dato : 13-09-03 20:37

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> If a > b Then
>
> - hvor:
> a = (Request.Form("street1"))
> b = "HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER"

Tak for det jørn................ men kan du ikke lige uddybe det lidt mere
for jeg fangede ikke rigtig hvad du mener.

Jan

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-09-03 21:13

On Sat, 13 Sep 2003 21:37:02 +0200, "Jan" <admin@bedst-web.dk> wrote:

>betyderdet

>Tak for det jørn................ men kan du ikke lige uddybe det lidt mere
>for jeg fangede ikke rigtig hvad du mener.

Muligvis fordi jeg heller ikke rigtigt fangede, hvad dit problem er.

Det du har skrevet er en If-sætning, som sammenligner om det på
venstre side af ">"-tegnet er større end det på højre side.

Men prøv lige at uddybe lidt, hvad dit problem er, hvis vi ikke skal
blive ved med at snakke forbi hinanden

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jan

Dato : 13-09-03 21:32

> [...]
> venstre side af ">"-tegnet er større end det på højre side.
>
> Men prøv lige at uddybe lidt, hvad dit problem er, hvis vi ikke skal

Det jeg egentlig vil vide er hvad bruges det til som står inde imellem
gåseøjnene, der hvor jeg har skrevet HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER.

nogle steder i formmailen står der noget og andre steder står der ikke noget

Jan

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-09-03 21:43

On Sat, 13 Sep 2003 22:32:27 +0200, "Jan" <admin@bedst-web.dk> wrote:

> [...]
<snip>

>Det jeg egentlig vil vide er hvad bruges det til som står inde imellem
>gåseøjnene, der hvor jeg har skrevet HVAD BETYDER DET DER KAN STÅ HER.

Det er jo det, du sammenligner din Request.Form med.

Jeg kunne forestille mig, at din Formmail har et felt, der hedder
"street1". If-sætningen siger formentlig så, at "street1"-værdien kun
skal tilføjes til strBody, hvis der rent faktisk er skrevet noget i
dette felt.

Det er bare et gæt, så jeg ved ikke, om det giver mening?

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jan

Dato : 13-09-03 22:08

> [...]
> dette felt.
>
> Det er bare et gæt, så jeg ved ikke, om det giver mening?

Okey det er sådan det hænger sammen

Tak for hjælpen

Jan