global.asa
Fra : pepss

Dato : 13-09-03 16:37

hejsa NG

jeg har lige et par spørgsmål om global.asa filer.
1.
hvis man vil ha den til at gøre 2 ting i Sub Session_OnEnd skriver man så
det hele i den samme Sub Session_OnEnd?
altså:
Sub Session_OnEnd
ting 1
ting2
End Sub

eller lave 2?

2.
hvis man ikke bruget f.eks. Sub Application_OnEnd skal man så skrive den
aligevel bare uden at komme noget i den?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 14-09-03 10:15

> [...]
> 1.
> hvis man vil ha den til at gøre 2 ting i Sub Session_OnEnd skriver man så

Du skal bare komme det hele i én.

> 2.
> hvis man ikke bruget f.eks. Sub Application_OnEnd skal man så skrive den
> aligevel bare uden at komme noget i den?

Du behøver kun skrive den hvis du bruger den.

Mvh
Kasper Katzmann
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-09-03 10:20

pepss skrev:

> hvis man vil ha den til at gøre 2 ting i Sub Session_OnEnd
> skriver man så det hele i den samme Sub Session_OnEnd?

Ja.

> hvis man ikke bruget f.eks. Sub Application_OnEnd skal man så
> skrive den aligevel bare uden at komme noget i den?

Nej - det er ikke nødvendigt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : pepss

Dato : 16-09-03 15:41

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev

> Ja.

> Nej - det er ikke nødvendigt.

tak skal i ha begge 2!
sorry at jeg først svare nu men jeg blev kaldt på arbejde!