tele2 er en skandale
Fra : Buster

Dato : 13-09-03 13:21

har nu haft en 2mbit fra tele2 i en uge..og fuck hvor køre det skod.henter
med max 80kb´s og min ping ligge på 600ms ..ders suport fatter ikke en
meter...smutter sgu tilbage til tdc :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-09-03 14:27

"Buster" <Buster1972@hotmail.com> wrote in message

Muligvis, men hvad er der galt med XDSL gruppen?

> har nu haft en 2mbit fra tele2 i en uge..og fuck hvor køre det skod.henter
> med max 80kb´s og min ping ligge på 600ms ..ders suport fatter ikke en
> meter...smutter sgu tilbage til tdc :)

Det er rigtigt, idag skulle man tro at adsl udbydere havde fået styr på
diverse ting. Så man kan regne med den hastighed man betaler for... jeg
spurtge nu også direkte omkring problemmatikken, hvis der nu pludselig kom
en masse kunder.. Men dertil svarede tele2 at de skam var veldig forberedt,
og deres linier var nogle af de bedste. Tele2 sagde også for omkring 2 år
siden. At de ikke ville udbyde adsl før de med sikkerhed vidste at det kunne
køre uden problemer.. Men det holder måske nok ikke helt skik. Selvom der
står i betingelserne: "5.1 Internettets tekniske egenskaber og særlige
karakter betyder, at der kan forekomme
udsving i kommunikationshastigheden via
Tele2ADSL."

"mærkeligt" nok skriver de ikke rigtigt noget i betingelser som kan komme
kunden tilgode.. Fx om der er godtgørelser for nedbrud osv.

Nu gemmer du jo dig bag en nyhedsserver der skjuler din ip.. og så ville det
jo godt, hvis du også kunne komme med lidt dokumentation på dine påstande..
I form af trace og ping.

Man kan selvfølgelig ikke rigtigt dokumentere at tele2supporten ikke fatter
en skid. Selvom du nok har ret... Ham jeg snakkede med idag.., vidste i
hvertfald ikke en skid.. Da jeg sagde min adsl stadig ikke virker, og der er
link i alle 3 lamper osv... så skulle jeg tage telefonerne ud af stikket
osv.. for nu at være helt sikker på at udelukke fejl osv.. Ja tak du, så
afbryder jeg jo samtalen.. men det ville han nok også have. og det har jo
virket det hele før.. Istedet for at få retttet lortet på centralen med det
samme, fx med nogle teknikere har havde styr på tingene.. istedet bare for
en idiot der skriver en fejlrapport og sender den videre.. så sker der jo
aldrig noget... da jeg snakkede med en teknisk supportere tidligere på ugen,
så lod det til at han havde noget mere styr på tingene... men de vil stadig
have at man skal kunne sætte 3 dage af, til hvis der skulle komme en
tekniker ud. selvom problemet efter min mening på ligge på centralen, eller
et sted imellem den og tele2´s netværk eller servere.

Fra : neil danelaw [9000]

Dato : 16-09-03 15:55

> [...]
> har nu haft en 2mbit fra tele2 i en uge..og fuck hvor køre det skod.henter
> med max 80kb´s og min ping ligge på 600ms ..ders suport fatter ikke en

Min kammi og jeg sendte igår en klage (anbefalet).

Vi har givet dem en frist på 14 dage, til at få skidtet til at køre. Ellers
vil vi løses fra kontrakten vederlagsfrit.

14 dage er jvf. forbrugerstyrelsen en passende tidsfrist.