Opdatering til unlock program All Siemens
Fra : Michael Tidemand

Dato : 13-09-03 13:05

Hejsa

Hvor kan jeg finde en opdatering til unlock program All Siemens med m55 ????

Micxhael

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-03 16:01

"Michael Tidemand" skrev i 3 meddelelser
> Hvor kan jeg finde en opdatering til unlock program All Siemens med m55
????

1 gang tror jeg havde været nok !

--
MVH.

Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Michael Tidemand

Dato : 14-09-03 15:00

Kanon, du følger godt med.

Nokia nar.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 15:27

"Michael Tidemand" skrev i en meddelelse
> Kanon, du følger godt med.
>
> Nokia nar.

Nu var det jo sådan set venligt ment... men ok.. din mor har jo sikkert
ladet dig blive for længe op i går.. så jeg lader som om jeg ikke så det du
skrev.....

En lille ting til... Velkommen til mit killfilter

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk