Tele2 gratis måned ved forsinkelse?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-09-03 13:01

Hej!

Som så mange andre har jeg ventet længe på at få Tele2 ADSL (2Mbit). Endelig
har jeg fået en konverteringsdato (2. okt.)...

For et stykke tid siden læste jeg, at andre, som har ventet længe, var
tilbudt ekstra hastighed eller en gratis måneds abonnement... Er der nogen
der har fået held til at få det? Gjorde I noget specielt? Tiggede I bare?

- KLaus

Fra : Claus O

Dato : 13-09-03 13:23

"Klaus Jensen" <no@tospam.com> wrote

> [...]
> der har fået held til at få det? Gjorde I noget specielt? Tiggede I bare?

Fik en mail fra Tele2 om 1 mdr. gratis grundet ventetiden.
PROBLEMET er bare, det har Tele2 glemt alt om de har skrevet til folk,
når de sender fakturaen.
De ER og BLIVER et DISCOUNT firma med et DISCOUNT produkt/service.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-09-03 14:18

On Sat, 13 Sep 2003 14:00:43 +0200, "Klaus Jensen" <no@tospam.com>
wrote:

> [...]
>der har fået held til at få det? Gjorde I noget specielt? Tiggede I bare?

Jeg har efter nogle opringninger og en enkelt mail fået gjort Tele2
klart, at de ved en fejl har givet mig 2Mbit stedet for 512Kbit.
Da de er spærret for at nedgradere i ½ år, får jeg simpelthen 2Mbit
til samme pris som 512Kbit, i det første halve år.
Det bliver surt når den bliver nedgraderet, men det er vel et
luksusproblem?

Fra : Bernhard Ege

Dato : 13-09-03 15:02

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote in
message news:e766mvgc3f3q9hfcctefu7pji8srg141hd@4ax.com...

> [...]
> til samme pris som 512Kbit, i det første halve år.
> Det bliver surt når den bliver nedgraderet, men det er vel et

Ja, det må man sige. Jeg er nærmest låst i den anden situation. Har bedt
om 2048/512 men har indtil videre 460(ca.)/512 og en ringe ping. Det
skulle dog blive fikset engang her i weekenden eller senest på mandag
(ja, jeg er lidt en optimist .

mvh Bernhard

Fra : Claus O

Dato : 13-09-03 15:37

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote

> Da de er spærret for at nedgradere i ½ år, får jeg simpelthen 2Mbit
> til samme pris som 512Kbit, i det første halve år.

Ha ha og DEN tror du på.........
(nej, du har naturligvis en faktura på 512kb eller er parat til kamp i 3år med Tele2)

Fra : Jack Ryan

Dato : 13-09-03 16:24

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote

> Ha ha og DEN tror du på.........
> (nej, du har naturligvis en faktura på 512kb eller er parat til kamp i 3år
med Tele2)

Jeg ville også søre for at få nået på skrift fra tele2 om du har fået en
2mbit til 512 pris i et halt år eller kommer du 99% sikket til at betale for
en 2mbit forbindelse.

Jack Ryan

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-09-03 20:54

On Sat, 13 Sep 2003 16:37:24 +0200, "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote

>Ha ha og DEN tror du på.........
>(nej, du har naturligvis en faktura på 512kb eller er parat til kamp i 3år med Tele2)

Jeg har samtlige mails sendt fra dem, og en i kundeservice kunne se,
at der var krediteret 200 kr. på min kommende regning.
Man kan vel kun håbe?

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-09-03 14:48

Ringede også et par gange, samt skrev et par mails om det ikke kunne være at
jeg også skulle ha' gavn af "gratis" boost i et par måneder. Jeg havde
ventet siden 27. Maj...
Det sagde de jo til og ville sende det videre i systemet, men har ikke
rigtigt hørt mere.
Men det skulle først starte d. 1/10, så nu får vi at se...

Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-09-03 20:37

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjerndette)get2net.dk> wrote in
message news:KfF8b.280$Q73.191@news.get2net.dk...
> Det sagde de jo til og ville sende det videre i systemet, men har ikke
> rigtigt hørt mere.
> Men det skulle først starte d. 1/10, så nu får vi at se...

Jeg prøvede for 2-3 uger siden at ringe og få mig fedtet til den gratis
måned. Dengang lovede support-medarbejderen at sende forespørgslen videre.
Jeg var ret sikker på den var glemt forlængst. Så jeg ringede idag og
prøvede igen. Men han kunne minsandten se, at der lå en forespørgsel til
administrationen, om jeg kunne få en gratis måned. Hvorfor den slags kan ta
uger at få svar på, må stå hen i det uvisse.

Anyway, han sagde jeg måtte vente og se - og lovede jeg fik et brev, mail
eller telefonopkald, når der blev truffet en beslutning. Det holder jeg så
vejret i forvetning om - eller ikke. :)

Min holdning er, at jeg ved der er mere besvær med det her, end havde jeg
beholdt TDC, som jeg er meget tilfreds med. Jeg var da osse lige ved at få
kolde fødder for en måneds tid siden... Men 2mbit kontra 1mbit - til 170kr
mindre om måneden... Så tager jeg gerne dette initielle besvær. Ingen tvivl
om TDC er det sikreste valg. Så må jeg bide tænderne sammen og ta ansvaret
og bøvlet, hvis der bliver noget - for ingen kan sige de ikke var advaret.

- Klaus

- Klaus