Billeder af Konken og Misse pigen...
Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 12:51

Jeg har tilføjet nogle flere billeder af Konken og Misse pigen til
fotoalbummet:

http://www.picturetrail.com/flemming

Så nu kan i se hvordan den lille ny ser ud

Jeg har foresten indskrænket Konken's plads, så den ikke har hele
lejligheden at være på, og købt en ny kattebakke og noget nyt grus,
resultatet har været at den for den første gang er gået på kassen og
har lavet stort af sig selv...

mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Pia J

Dato : 13-09-03 12:51

"Flemming N." <culture@nospam.invalid> wrote in message

> Jeg har tilføjet nogle flere billeder af Konken og Misse pigen til
> fotoalbummet:

Sikken en sød tøs - jeg kan rigtig godt lide, når de har så meget hvidt.
Mine katte har istedet fordelt sig, så de tre er uden hvidt, og den sidste
er KUN hvid Sådan er det, når man ikke vælger helt selv, den ene boede
her i forvejen og en anden har bare besluttet sig til, at hun vil bo her, og
det gør hun så!

:Pia

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 13:46

On Sat, 13 Sep 2003 13:50:40 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Sikken en sød tøs

Tak, du har ret

> [...]
>her i forvejen og en anden har bare besluttet sig til, at hun vil bo her, og

Jeg forstår godt hvad du mener jeg tror nu heller ikke at det så
meget var mig der valgte Konken som hende der valgte mig hun var
meget krævende og ville op hele tiden når hun kom op spandt hun
utroligt meget og højt og det kunne jeg slet ikke stå for...

Mvh,

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 12:56

Hej Flemming!
Sikke nogle dejlige billeder
Konken ser meget sund og velplejet ud Smuk pige
Misse Pigen var godt nok også smuk! Jeg kan slet ikke fatte at hun var
så gammel. Hun holdte sig utrolig godt

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sat, 13 Sep 2003 13:51:26 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 13:49

>Sikke nogle dejlige billeder

Tak

>Konken ser meget sund og velplejet ud Smuk pige

*S* jeg tror også at kattene er blevet plejet utroligt godt ude på
kattehjemmet de folk der står bag det virker til at værer utroligt
glade for dyr *S* og manden fortalte mig at de selv har 20 katte

>Misse Pigen var godt nok også smuk! Jeg kan slet ikke fatte at hun var
>så gammel. Hun holdte sig utrolig godt

Jeg kender ikke så mange gamle katte så jeg kan ikke sammenligne
men efter min mening var hun godt nok stadigvæk utroligt flot

Mvh,

Flemming

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-09-03 13:21

"Flemming N." <culture@nospam.invalid> skrev i en meddelelse news:c016mvo8k6p9e8arcds2fh424m4fl05098@4ax.com...

> Jeg har tilføjet nogle flere billeder af Konken og Misse pigen til
> fotoalbummet:
>
> http://www.picturetrail.com/flemming
>
> Så nu kan i se hvordan den lille ny ser ud

Hej Flemming

Hun er bare superskøn, den lille Konk

Og Missepigen - ja jeg sidder næsten og tuder nu, for hun minder utroligt om min første kat, Nicky, som jeg mistede for snart en del år siden.
Men glemt, det bliver han aldrig!

mvh Eva

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 13:54

>Hun er bare superskøn, den lille Konk

Tak der er lige en ting vi ved ikke med sikkerhed om det er en
han eller hun På kattehjemmet sagde de først en han, men dyrlægen
sagde senere en hun da vi fik den kiggede de igen på den og sagde
det er en han indtil de fik set ordenligt i papirene og sagde det
er en hun

rigtigt forvirrende

>Og Missepigen - ja jeg sidder næsten og tuder nu,
>for hun minder utroligt om min første kat, Nicky, som jeg mistede for snart en del år siden.
>Men glemt, det bliver han aldrig!

Jeg har det på samme måde med misse pigen hun var en utroligt
speciel kat, og jeg vil aldrig glemme hende jeg tænker på hende
flere gange om dagen, og ville ønske at det ikke havde været
nødvendigt at tage den beslutning

Mvh,

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 13:59

Hej Flemming!
Jo det er da pænt forvirrende
I den alder er det da ellers ret tydeligt om det er han eller en hun.
Kan du se om han/hun har små testikler, så er det klart en han *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sat, 13 Sep 2003 14:54:13 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 14:09

On Sat, 13 Sep 2003 14:59:06 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Hej Flemming!
>Jo det er da pænt forvirrende
>I den alder er det da ellers ret tydeligt om det er han eller en hun.
>Kan du se om han/hun har små testikler, så er det klart en han *G*

*S* jammen, det mener vi helt klart at vi kan derfor ville vi også
selv sige en han men når nu dyrlægen siger en hun *G*

Mvh,

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 14:14

Hej Flemming!
Spøjst *G*
Så må det jo være en hun

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sat, 13 Sep 2003 15:09:02 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 14:46

On Sat, 13 Sep 2003 15:14:06 +0200, in dk.fritid.dyr.kat you wrote:

>Spøjst *G*
>Så må det jo være en hun

*S* det er jeg godt nok ikke sikker på men det betyder nu heller
ikke rigtigt noget *S*

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 15:01

Hej Flemming!
Gør det ikke? Om ikke andet, så finder du jo ud af det når han/hun
skal neutraliseres...så må vi da håbe dyrlægen ha rstyr på kønnet på
det tidspunkt *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sat, 13 Sep 2003 15:46:21 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 15:37

>Gør det ikke?

Nu har jeg alligvel ikke tænkt mig at den skal have killinger så nej
*S*

> Om ikke andet, så finder du jo ud af det når han/hun
>skal neutraliseres...så må vi da håbe dyrlægen ha rstyr på kønnet på
>det tidspunkt *G*

Det er også det jeg mener *S* men jeg tror nu alligevel at det er en
han *S*

Mvh,

Flemming

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-09-03 15:49

Hej Flemming!
Nej, det regnede jeg heller ikke med Men personligt kan jeg godt
lide at vide om jeg kan kalde mit dyr en han eller en hun

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sat, 13 Sep 2003 16:37:07 +0200, Flemming N.

Fra : Flemming N.

Dato : 13-09-03 16:12

On Sat, 13 Sep 2003 16:49:20 +0200, in dk.fritid.dyr.kat you wrote:

>Nej, det regnede jeg heller ikke med Men personligt kan jeg godt
>lide at vide om jeg kan kalde mit dyr en han eller en hun

Ja, det har du ret i det er lidt forvirende at sige skiftevis han
og hun men jeg tror nu mest på han, så det må det blive fra nu af

Mvh,

Flemming