AGP kører kun 1x
Fra : Mikkel Schou

Dato : 08-04-01 14:46

Jeg har måske et lille problem!!

Mit MSI Starforce 817 Geforce 2mx kører ifølge flere programmer, bla.
powerstrip, kun 1x agp på mit bundkort der er et Soltek SL-75KAV, ifølge
både bundkorts og grafikkorts manual understøtter begge agp 4x!!

hvordan får jeg det hele til at køre 4x??

hilsen mikkel

Fra : Stig Jesper Pedersen

Dato : 08-04-01 15:27

"Mikkel Schou" <mikkelschou@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> både bundkorts og grafikkorts manual understøtter begge agp 4x!!
>
> hvordan får jeg det hele til at køre 4x??

Jeg havde samme problem med mit asus 7100 grafikkort og mit ms6167
motherboard. ( kunne ikke køre 2x)
Jeg løste det ved at køre med Nvidia driver (7.52) og
geforcetweak utility. (http://www.guru3d.com/geforcetweakutility/
Du kan da prøve, det gav lidt ekstra i 3dmark 2000.

Stig