Link til word fil
Fra : Henning Madsen

Dato : 13-09-03 10:40

Jeg har lavet et websted, hvor der internt er nogle links til filer i hhv.
pdf og word format. Når jeg fra mit udgivne websted åbner pdf filerne (
inyt vindue) er der ingen problermer når jeg lukker igen. Derimod beder
hjemmesiden om adgangskode og password for at oprette forbindelse til
webstedet når jeg på det udgivne websted har åbnet en wordfil og derefter
lukker den (hvis den bliver åbnet i nyt vindue) eller når jeg klikker på
tilbageknappen.. Jeg klikker så bare på annuller knappen og så kommer jeg
tilbage til forrige side. Men det er da irriterende at se på. Hvad gør jeg
galt?
P.S. jeg har iøvrigt en gang før set problemet, nemlig da jeg på forsvarets
hjemmeside skulle ind og åbne en word fil med oversigt over hvornår min søn
skulle på session. Der fungerede hjemmesiden helt parallelt til min, hvad
angår ovennævnte problem.

Fra : Henning Madsen

Dato : 14-09-03 13:08

Jeg har lige fundet ud af at problemet tilsyneladense kun opstår, når jeg
åbner webstedet på den computer, hvorfra jeg har lavet og udgivet webstedet.
Men det forklarer ikke hvorfor jeg også havde problemet når jeg åbnede en
word fil på forsvarets hjemmeside, den har jeg med garanti ikke lavet.