kan ikke uploade en ;-separeret tekstfil :~
Fra : erik

Dato : 13-09-03 01:06

Hej
Jeg er lige begyndt på MySQL og trænger til lidt hjælp.
Jeg har et web-hotel der kører MySQL og MysqlAdmin.
Der har jeg ved hjælp af MysqlAdmin dannet en database med felter og formater (og
med én record) svarende til en MySQL-database med 1500 records jeg på min PC.
Hvordan får jeg uploaded indholdet af databasen på min PC til databasen på
webhotellet ??
Jeg har prøvet at danne en ;-separeret text-fil af min PC-database og forsøgt at
importere textfilen via MysqlAdmin til databasen på mit web-hotel. Så får jeg denne
fejlmeddelelse:

Database: test - Tabel entotrefire kører på localhost
Fejl
SQL-forespørgsel :
LOAD DATA INFILE '/home/tmp/php87OlOr' INTO TABLE `entotrefire` FIELDS TERMINATED BY
';' LINES TERMINATED BY '\r\n'
MySQL returnerede:
#1045 - Access denied for user: 'erik@localhost' (Using password: YES)
[Dokumentation] · [Tilbage]