Salg af Hardy palakona splitcane \"L.R.H. ~
Fra : Thorbjørn Svensson

Dato : 13-09-03 00:27

Jeg har følgende stang til salg:

Hardy Palakona "L.R.H. Dry fly" 8´9" #6, 3-delt m/ x-spids.

Stangen er fra 50erne og standen er NY grundet at det er et samlerobjekt
(vurderet af Dansk Grejsamlerforening).

Der medfølger original stangpose + stoppere - Den SKAL SES!

Jeg har også andet hardygrej fra perioden fra samling.

Er du interesseret i at byde på stang eller andet kan jeg kontaktes på :

tlf: 8663 8765

mail: schumann@tdcadsl.dk

Knæk og bræk Carl-Erik

Fra : k

Dato : 13-09-03 10:50

prøv dk.marked.privat.lystfiskeri det er ´nok mere på sin plads der..!!

Fra : Thomas

Dato : 13-09-03 13:48

2 dåser majs og en lettere brugt skumbanan budt!

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 14-09-03 15:55

> 2 dåser majs og en lettere brugt skumbanan budt!

Pis- Jeg har ingen skum-bananer
Men jeg overbyder med følgende

En cykeltur på en tandem - Bagsædet mangler,
2 poser hundeprutter - lidt klistrede.
Og en pose visitkort fra sælgere i Jern og Metal industrien
ca 12 år gamle -
Skal absolut ses

Fra : Thomas

Dato : 14-09-03 20:31

Det er jo hårde odds, men jeg forhøjer med en dåse årgangsorm 1980 i egen
lage. Stik den!
Thomas