Holde liv i en CAsyncSocket med SOCK_STREA~
Fra : Bear

Dato : 12-09-03 23:13

Hello

Jeg har skrevet en server som kører bag en router på internet vha. NAT, men
har problemer med at holde i min TCP socket i live. Efter nogen tid (nogle
gange ½ time andre gange adskillige timer) bliver socket'en lukket. I
øjeblikket prøver jeg at holde live i socket'en ved at sende en kommando til
serveren hver ½ minut som server så svarer på ("ping" fra klient, "pong" fra
server). Burde dette ikke være nok til at holde live i socket'en?

Bjoern D. Rasmussen