servietteknik hjælp
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-09-03 22:08

Godaften

Jeg håber der sidder andre i denne gruppe der også bruger deres fritid på at
lave servietteknik?
Jeg bruger selv rigtig meget tid på at lave det, og synes det er både
hyggelig og sjovt.

Mit problem er bare, at jeg synes det er enormt svært at lægge et stort
serviet motiv på en æske,bakke eller hvad det nu måtte være, uden at den
folder/krøller. Endvirde synes jeg godt servietten kan boble lidt om når man
putter det første lag limlak ovenpå, hvad gør jeg galt?

håber nogen kan hjælpe mig.

Mange hilsner og ønske om en god weekend til alle

Bolette

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 13-09-03 05:58

Fri, 12 Sep 2003 23:07:34 +0200, skrev "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> i dk.fritid:

>Jeg håber der sidder andre i denne gruppe der også bruger deres fritid på at
>lave servietteknik?

Jada - ihverfald indimellem

>Endvirde synes jeg godt servietten kan boble lidt om når man
>putter det første lag limlak ovenpå, hvad gør jeg galt?

Det samme sker for mig, men jeg plejer at "punktere" boblerne
undervejs med en spids nål, mens jeg smører lakken ovenpå - så synes
jeg godt jeg kan få dem væk.

PS. Er der nogen der ved, om www.altomhobby.dk nogensinde kommer op at
køre igen ?? Smadderærgerligt, da det var alletiders gode side !!

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : Jane

Dato : 14-09-03 21:54

Gitte Sørensen skrev i

> PS. Er der nogen der ved, om www.altomhobby.dk nogensinde kommer op at
> køre igen ?? Smadderærgerligt, da det var alletiders gode side !!

Kender ikke siden men ifl Dk Hostmaster er domænet ejet af en
Wiberg Hobby og de har email info@wiberghobby.dk så du kan prøve
at spørge dem?

Jane - der ikke laver decoupage (endnu) men følger med fordi hun
er så nysgerrig og syntes emnet er spændende