Havørreder på Mors?
Fra : Cigarazion

Dato : 12-09-03 21:36

Er det kun mig?....eller er der også andre, som har svært ved at få
ørrederne i bidehumør for tiden. Der er jo nok af dem. De springer som
sindssyge.............har ikke fanget noget siden en tidlig morgen i starten
af august......., hvor det blev til en ørred på 1,6 kg...........Lige nu vil
de overhovedet ikke bide........selvom der er nok af dem inde ved
kysten..............eller er det kun mig?
--
Michael Larsen, Mors

Fra : Ejnar Zacho Rath

Dato : 13-09-03 09:46

Cigarazion skrev:
> [...]
> de overhovedet ikke bide........selvom der er nok af dem inde ved
> kysten..............eller er det kun mig?
Måske lidt ved siden af, undskyld, men hvor går man efter ørrederne på
Mors? Det ville være rart at vide, når vi af og til besøger
svigerforældrene

> --
> Michael Larsen, Mors

Vh
--
Ejnar, Kerteminde

Fra : TBP

Dato : 13-09-03 18:32

> Måske lidt ved siden af, undskyld, men hvor går man efter ørrederne på
> Mors? Det ville være rart at vide, når vi af og til besøger
> svigerforældrene

Hej.

Nogle få steder jeg kender:

Skallerup
Vilsund
Sundby
Gullerup
Hanklit
Skibsted
Feggesund
Feggeklit
Hulhøj
Sallingsund
Sillerslev
Glomstrup
Dragstrup vig

Alle naturligvis afhængig af vejr forholdene.....
Men der er mange steder på øen,så det er bare med at komme afsted!

Torben

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 14-09-03 12:35

"Cigarazion" <michasta@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vil
> de overhovedet ikke bide........selvom der er nok af dem inde ved
> kysten..............eller er det kun mig?

Hej Michael

Jeg og 2 andre var for første gang ved Hanklit i morges og der var mange
fisk, også over vandet , jeg fangede en regnbue på 41 cm og en havørred
på 25 cm, herudover mærkede jeg flere hug. de 2 andre som jeg var sammen med
havde også flere hug.

vi fiskede alle 3 med flue.

mvh
Gerner Majlandt