Simpel editor men...
Fra : Dcasso

Dato : 12-09-03 17:46

Hej

Er der nogle der ligger inde med en titel på et program, som først og
fremmest er ret enkelt (dvs. farver koden o.lign), men som samtidig
har den funktionalitet kendt fra de store programmer, som gør at når
man skriver klasse. så viser den klassens metoder og attributter.

Vil nemlig gerne undgå at bruge de store programmer som Eclipse og
Jbuilder, men vil samtidig meget gerne have den funktionalitet der gør
at man se klassens metoder og attributter ved at skrive operatoren .

Mvh
Dennis

Fra : Soeren

Dato : 12-09-03 18:05

UltraEdit er en knusende god generel editor, som også har java syntaks
genkendelse - ellers er IntelliJ et fantastisk godt udviklingsværktøj, men
det er nok for "stort".

Søren Dalby
Østervang 45
DK-3400 Hillerød
www.dalbydata.dk

Fra : Dcasso

Dato : 12-09-03 19:23

On Fri, 12 Sep 2003 19:05:06 +0200, "Soeren" <nospam@nospam.com>
wrote:

>UltraEdit er en knusende god generel editor, som også har java syntaks
>genkendelse - ellers er IntelliJ et fantastisk godt udviklingsværktøj, men
>det er nok for "stort".

Kan ultraedit lave det nummer med at når man eks. skriver String. så
kommer den frem med String-klassens mulige metoder og attributter

Fra : Soeren

Dato : 12-09-03 21:45

Nej, så skal du have et dedikeret java IDE, da den ikke kun skal kende
java-syntaksen men også indholdet af java-filer. Kig på IntelliJ

Fra : Michael

Dato : 13-09-03 08:15

Hvad med JCreator?
Jeg brugte det på et tidspunkt og det var et noget mere "light" IDE.

Der findes en gratis og Pro udgave, se mere på www.jcreator.com

Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-09-03 11:54

Michael skrev:

>Hvad med JCreator?
>Jeg brugte det på et tidspunkt og det var et noget mere "light" IDE.

JCreator er suveræn, men fyren efterlyste en editor med
'automatiske skemaer'. Det har den ikke.

--
Bertel

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-09-03 12:04

> JCreator er suveræn, men fyren efterlyste en editor med
> 'automatiske skemaer'. Det har den ikke.

Øøh, nej. Han eftersøgte code completion og det har JCreator Pro.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Dcasso

Dato : 13-09-03 13:23

>Hvad med JCreator?
>Jeg brugte det på et tidspunkt og det var et noget mere "light" IDE.
>
>Der findes en gratis og Pro udgave, se mere på www.jcreator.com
>
>Michael

Hej

En god titel, som jeg dog lige skal have købt i Pro udgave, for den
har hvad jeg gerne vil have, især meget positiv overrasket over dens
kommentarer når man laver fejl (og som newbie laver man jo "aldrig"
fejl).

Takker
Dennis C