Netgear RP614v2 - problematik løst!
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-09-03 15:29

Hej,
i der ligesom jeg døjede med at få smidt TDC-forbindelsen med en
netgearrouter, kan nu forhåbentligt ånde lettet op. Jeg mener at have løst
problemet! Jeg aktivere PPTP og IPSEC-ESP i portforwarding og valgte en
tilfældig maskine på nettet som destination. Efter dette har routeren kørt
upåklageligt og har ikke smidt forbindelsen en eneste gang!

1. Vælg Port Forwarding.
2. Vælg Preset-->PPTP
3. Indtast en ip på en maskine i netværket.
4. Vælg Preset-->IPSEC-ESP.
5. Indtast igen en ip på en maskine i netværket.
6. Vælg apply og lad routeren genstarte.

Efter disse trin har routeren opført sig som Hans i Grethe

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther