Kvinder der elsker tæsk
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-03 17:24

Kvinder der elsker tæsk

Hvis en Bettina ringer til politiet at hendes kæreste Ole slår eller truer,
så vil den vagthavende - i mit drømmeparadis - undersøge om hendes
muligheder for at flytte.

Hvis hun kan stille et depositum for at det ikke er en grille og at hun
snart flytter tilbage til kæresten, kan man være særlig hjælpsom mht at
skaffe midlertidig bolig.

Ingen aner om det er halvdelen eller mere af danske kvinder i parforhold,
der får eller giver tæv hyppigt, hvis ikke skadestuerapport, brækkede
knogler og lignende, og det er jo meget sjældent.

Politi bør ikke misbruges som bussemand vedr ikke-problemer.

Ofte håber kvinden må moralsk støtte fra myndighederne, og det kommer ikke
frem, at pigen har fremprovokeret den uskadelige voldssituation.

Meget ofte flytter piger til Dannestiftelsen og tilbage igen, evt mange
gange.

"Rør ved mig så jeg føler at jeg lever" hed en populær sang - og også mild
smerte er værdsat i entid hvor vi sjældent får muskelømning af fysisk
arbejde. Det man ikke dør af blver man stærkere af, og kvinders klynk vedr
selvvalgt SM bør kun ses som en statsopgave,

Det er sværere at være sin elskerinde tro, når man er lykkelig med hende,
end når hun mishandler en. Rochefoucauld

Kvinden er dybest set ufredelig. Nietzsche

Women wants to be taken and accepted as a possession. consequently she wants
one who takes. Nietzsche

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid har vidst at blive forsørget.
Nietzsche

Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Only he who is man enough, will release the woman in woman.Nietzsche

Where neither love nor hatred is in the game, a woman's game is mediocre.
Nietzsche

Den perfekte kvinde river dig i stykker, når hun elsker Nietzsche

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N