Link counter/rater
Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 12-09-03 16:50

Jeg vil gerne have en counter/rater i min download sektion, der
siger/skrive hvor mange der har downloadet de forskellige
filer...

Kan man lave det i JavaScript, eller er man nød til i få fat i
php???

http://www.keez.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-03 17:16

Frederik Buus Sauer <frederik@sauerpower.dk> skrev :

>Kan man lave det i JavaScript, eller er man nød til i få fat i
>php?

Du er nødt til at lave det med noget serverside, så prøv i en af
serversidegrupperne.

Javascript kan ikke skrive til serveren, så et script vil altså
ikke kunne sende et resultat retur.
--
Knud

Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 12-09-03 20:05

Knud Gert Ellentoft wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
af
> serversidegrupperne.
>
> Javascript kan ikke skrive til serveren, så et script vil altså

Okay... Jeg kan ikke finde ud af php, så derfor har jeg html...
Kan man på en måde indsætte noget php i html, sådan så counteren
virker??? Og hvordan???