Datakabel!
Fra : Nakel Andersen

Dato : 08-04-01 13:21

Hejsa!

Hvad kan man bruge et datakabel til!!
Jeg har en 3310!! Kan jeg opdateret med nye spil eller hva´´´

På forhånd tak!

Fra : Møgelmose

Dato : 09-04-01 10:02

Øv for dig du skulle have ventet lidt og fået 3330 hvor man kan det over wap
men det kan da være at nokia vil lave en opgradering af din 3310 så den også
kan modtage
Jeg skal ihvertfald ikke have en 3310 hvis jeg bare skal vente lidt mere på
en 3330 (uden alle de fejl der har været på 3310)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-04-01 15:09

Bare rolig, de første par eksemplarer af 3330 skal såmæmd nok også indeholde
fejl

/Mikael

PS.
Fejlene er jo rettet og det kan de jo nok også på 3330 !

Fra : Nakel Andersen

Dato : 09-04-01 15:33

WAP mig i røven...

Jeg er s.. ligeglad med WAP. Det tager 10 min. at få vejret...

Jeg vil bare vide, hvad man bruger et datakabel til, ikke at jeg skulle have
ventet til 3330 kommer... Hallo...
Så kan man aldrig købe en mobil,
så kan man vente til UTMS,
Nej, hvad med G4 i stedet,
bla. bla. bla....

Svar på spørgsmålet eller lad vær´ med at skrive noget, ja dak.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-04-01 15:39

Nakel Andersen skrev:

>Hvad kan man bruge et datakabel til!!

Bl.a. kan du ændre din telefonbog på PCen hvis du har den korrekte
software. Du kan ligge ringetoner ind, ændre operatørlogoer.

>Jeg har en 3310!! Kan jeg opdateret med nye spil eller hva´´´

Nej. Du kan slet ikke opdatere din software.

På 3210 kan man aktivere 2 skjulte spil med et datakabel. Det kræver
dog man har 5.31 eller nyere - se din version ved at taste *#0000#.
(Husk nu, at det kun er på 3210 man kan aktivere de ekstra spil.)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Møgelmose

Dato : 11-04-01 13:34

Hvad for en telefon har du haft siden at det tog 10 minuttter for dig før du
kunne komme til at wappe ?
Tror du ikke også at de nyere telefoner er MEGET hurtigere til at behandle
dataene end den du har haft ?
er du spasser med en telefon eller hvad
Og prøv ikke at brokke dig over at jeg skrive i det her tonefald det var sgu
da ikke mig der startede med at skrive surt tilbage på et rimeligtvenligt
svar!

!
Sure H.
Hans-Jacob