Anbefaling af program... (Eller Samurize s~
Fra : Morten Nielsen

Dato : 12-09-03 13:36

Hejsa!
Er der nogen der kan anbefale et godt program (Evt. et script til Samurize)
til at overvåge aktiviteten på ens netkort?
Jeg kunne godt tænke mig et program der kan fortælle mig hvor hurtig
forbindelsen er lige nu, hvor hurtig den er i gennemsnit, hvor meget der
bliver up- og downloaded, hvor længe man har været på, og så videre...

Mit netkort er sat til en Rubytech 10/100Mbit switch
Jeg har en 1024/256 ADSL fra TDC
Og jeg har XP home edition.

(Jeg ved godt at man kan se nogle af oplysningerne i Samurize, men hvis man
kunne få et program/script der kunne det hele, så ville det være lidt
nemmere...)

Mvh
Morten Nielsen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-09-03 07:14

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> kunne få et program/script der kunne det hele, så ville det være lidt

Jeg bruger DU meter - det funger perfekt.
Det kan hentes her www.dumeter.com

mvh
Martin Jørgensen