Leafnode / INN + sucknews.org ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 12-09-03 06:30

Hej!

Jeg har rodet lidt med Leafnode, men det lader til, at fetchnews har
en slem tendens til lige pludselig bare at stå tille - uden at den
hopper ud af programmet med en timeout eller lignende (når jeg suger
news fra en NNTP server) - hvilket gør, at jeg konstant skal holde øje
med, om der bliver hentet noget, og evt. lave kill på en kængende
fetchnews process ....
Så må jeg jo i gang med INN og sucknews. Problemet er, at
http://www.sucknews.org ikke ligefrem giver en side, hvor programmet
kan downloades - hvor finder man det så ?? Eller er der så kun
http://www.kvaleberg.com/newsx.html tilbage ??

Mvh.

/Brian

Fra : Alex Holst

Dato : 12-09-03 11:48

Brian Ipsen <spammers@nowhere.net> wrote:
> [...]
> news fra en NNTP server) - hvilket gør, at jeg konstant skal holde øje
> med, om der bliver hentet noget, og evt. lave kill på en kængende

Det oplevede jeg også med en tidligere version af leafnode. Nu kører jeg
1.9.35.rel og problemet er forsvundet.

Fra : Brian Ipsen

Dato : 12-09-03 14:13

"Alex Holst" <a@mongers.org> wrote in message

> Det oplevede jeg også med en tidligere version af leafnode. Nu kører jeg
> 1.9.35.rel og problemet er forsvundet.

Jeg kører med 1.9.43 - og der er problemet der - så meget, at det er direkte
generende...

/Brian