Debaten her inde. TAK.
Fra : Anne-Mette Kronstran~

Dato : 12-09-03 05:17

Hej Alle Samen!
Til alle dem der har fulgt med i mine katte og min nye hjemmeside,
vil jeg sige mange tak til dem der har startet op med at skrive i min
gæstebog og tør sige sin mening.
Jeg vil her igenem som min første debat indlæg også sige noget.
Jeg er meget lykkelig over at der enlig er en person som bruger en masse
tid på at lave en hjemmside til mig. For mig er det guld værd, da jeg
ikke kan selv, min Webmaster har virkligt lave et flot arbejde. Og jeg
er kanon stoldt af ham og der skal nok komme mere spænde ting på siden.
Han er ju ikke færdig end. Det er trots alt hans første katte side han
har lavet. www.mainecoonresidence.com
Jeg vil også sige, hvad enten vi får ros, kritik eller vejledning,
så er alles meninger, til en stor hjælp for os og andre som skal kunde
holde ud at kunde se hjemmesiden eller få ideeen til at selv lave en.
På den måde får vi en god hjemmside på. Men jeg vil spørge, Hvor er
den perfekte hjemmeside hende i verden? Eller den perfekte kat? uanset
race, hende i verden?
Hvis vi viste det, så vil vi alle kopiere den. Heldigvis har vi alle
forskellig smag, som gør at det er sjovt at surfe igenem nettet, uanset
om det er dyr eller andet emne.
Jeg vil også sige det er sjovt at kunde hjælpe hinanden gennem dene
debat forum her, om vores dejlige katte. Alle racer også gårdkatte er
nogle dejlige dyr.
Om så vi er bekymret, når der sker dem noget forfærligt, eller vi er
stolte af dem og vil pralle lidt af dem eller delle vores sorg, så synes
jeg at det er kanon godt at vi har et forum her, kan hjælpe hinaden med
gode råd eller en skulder klap.
Jeg håber for jer alle andre, at vi får sjov og nytte på denne side.
Jeg vil også sige tak, at jeg her igenem at har opdaget at man
kan hjælpe Katten´s Værn med frimærke indsamling. Jeg selv er medlem af
Dyrenes Værn, da jeg mener at det alle dyrs ret, er at kunde leve trygt
liv her på Jorden.
Mange Hilsner til jer alle. fra Anne-Mette.

Med venlig hilsen
Anne-Mette Kronstrand
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina

Dato : 12-09-03 06:31

Anne-Mette Kronstrand wrote:
> Hej Alle Samen!

Hejsa

> [...]
> arbejde. Og jeg er kanon stoldt af ham og der skal nok komme mere
> spænde ting på siden. Han er ju ikke færdig end. Det er trots alt

Det er en helt ny verden, at få sin egen hjemmeside. Jeg er selv dybt
taknemmelig for webbyen, da jeg simpelthen ikke fatter et suk af HTML og
frontpage. Og ikke er så heldig at jeg har en, der kan hjælpe mig med det.

Men jeg vil spørge, Hvor er
> den perfekte hjemmeside hende i verden? Eller den perfekte kat? uanset
> race, hende i verden?

Alle katte er perfekte for deres ejere, tror jeg. *smiler*

> Jeg vil også sige det er sjovt at kunde hjælpe hinanden gennem dene
> debat forum her, om vores dejlige katte. Alle racer også gårdkatte er
> nogle dejlige dyr.

Alle katte er søde, bløde og dejlige. Er de nogle stide bananer, så er de
stadig søde, bløde og dejlige. ;)

> [...]
> synes jeg at det er kanon godt at vi har et forum her, kan hjælpe
> hinaden med gode råd eller en skulder klap.

Enig! Det er et suverent godt forum herinde.

> Jeg vil også sige tak, at jeg her igenem at har opdaget at
> man kan hjælpe Katten´s Værn med frimærke indsamling.

Ingen årsag
*rørt*

>Jeg selv er
> medlem af Dyrenes Værn, da jeg mener at det alle dyrs ret, er at
> kunde leve trygt liv her på Jorden.

Heh, undtagen kæmpestore edderkopper, der uinviteret trasker ind i min
lejlighed og tror, de skal bo oppe ved mit loft. *G*

Velkommen til

Mvh

Tina og en stadig sovende Mis

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 12-09-03 07:52

Tina wrote:

> Heh, undtagen kæmpestore edderkopper, der uinviteret trasker ind i min
> lejlighed og tror, de skal bo oppe ved mit loft. *G*

Edderkopper er nyttige dyr, som har to vigtige funktioner i økosystemet:

a) fjerne fluer og
b) fungere som kattelegetøj

Niels Peter

Fra : Pia J

Dato : 12-09-03 08:15

> Edderkopper er nyttige dyr, som har to vigtige funktioner i økosystemet:
>
> a) fjerne fluer og
> b) fungere som kattelegetøj
>
> Niels Peter

Hannibal har opdaget rigtige mus som legetøj -de er meget sjovere, når man
træder på dem siger de piiiv, og de bevæger sig uden man behøver røre ved
dem. Han kan stå længe og lege fodpedal med en forvirret ung markmus, når
han så bliver træt af det, lader han den bare løbe - ikke så meget som en
klo eller tand bliver brugt. Suk.

:Pia

Fra : Ann K

Dato : 12-09-03 08:20

Hejsa.

Niels Peter skrev:
>Edderkopper er nyttige dyr

<> NEJ!!!! :)

>som har to vigtige funktioner i økosystemet

<> det er der skam MANGE andre "blafre-dyr" som kan!!! :)

Mvh Ann - Araknofobiker Samboende med hele 7 "edderkoppefangere",
der alle mener at fangsten altid bør præsenteres - for mig *GYS* *sss*

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 12-09-03 11:27

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Ann - Araknofobiker Samboende med hele 7 "edderkoppefangere",
> der alle mener at fangsten altid bør præsenteres - for mig *GYS* *sss*

En edderkop er også et perfekt kæledyr....
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=633

Fra : Kate

Dato : 13-09-03 09:25

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> Edderkopper er nyttige dyr, som har to vigtige funktioner i
> økosystemet:
>
> a) fjerne fluer og
> b) fungere som kattelegetøj

Jeps, og ve den edderkop som sidder så højt at Mows ikke kan nå den,
den får i det mindste en høreskade

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-09-03 12:09

In article <3f62d441$0$48888$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<mowgliNOT@oliwer.dk> wrote:

> Jeps, og ve den edderkop som sidder så højt at Mows ikke kan nå den,
> den får i det mindste en høreskade

)))
*gg* Kender godt fænomenet...

Fra : Helle Madsen

Dato : 12-09-03 13:24

Hejsa alle.

Jeg er rimeligt godt kendt i html sprget, så hvis der er nogen der her behov
for hjælp, kan de jo prøve at kontakte mig.

Helle Madsen

Fra : Leyna

Dato : 12-09-03 08:30

On Fri, 12 Sep 2003 06:16:44 +0200, Anne-Mette Kronstrand
<kronstrandsmainecoonKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> [...]
> På den måde får vi en god hjemmside på. Men jeg vil spørge, Hvor er
>den perfekte hjemmeside hende i verden? Eller den perfekte kat? uanset

Den perfekte hjemmeside findes ikke, for det vil altid være et
spørgsmål om smag, men hvis man har overholdt HTML-standarden, så er
man imo et godt skridt nærmere, og så er det "kun" designet der kan
diskuteres om, og smag og behag er jo forskellig.

Den perfekte kat findes til gengæld hos enhver katte-ejer!
Og det er lige meget om det er fine racekatte eller alm. huskatte, så
mener enhver katte-ejer at netop hans/hendes kat er den perfekte!

> Heldigvis har vi alle
>forskellig smag, som gør at det er sjovt at surfe igenem nettet, uanset
>om det er dyr eller andet emne.

Præcis, og netop derfor er det individuelt hvad man opfatter som det
perfekte. Dette er jo også med til at gøre det lidt mere interessant,
også hvad angår hvordan vores katte, eller vores hjemmesider ser ud.
Det ville godt nok blive kedeligt hvis de alle var ens.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk