V: Hvilken race er hunden fra "Turner og H~
Fra : T*

Dato : 12-09-03 00:09

Vi har svært ved at finde ud af hvilken race hunden er fra Turner og hund,
nogle siger noget og andre noget andet, men nu har vi mødt en af slagsen og
glemt navnet (det var meget specielt, vist nok noget med beuadux???)

Kender nogen racen?????

Fra : Mari

Dato : 12-09-03 00:32

"T*" <privatmails@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slagsen og
> glemt navnet (det var meget specielt, vist nok noget med beuadux???)

Dogue de Bordeaux
http://www.bonvitalis.dk/

/Mari

Fra : Trine A.

Dato : 12-09-03 07:12

"T*" <privatmails@privat.dk> wrote in message
> [...]
og
> glemt navnet (det var meget specielt, vist nok noget med beuadux???)

Ja det kan du tro *gg*

Jeg har selv et pragteksemplar på 5 mdr. derhjemme Det er racen Dogue de
Bordeaux også kaldet fransk mastiff.

Du kan læse om den her:

http://www.doggerklubben.dk/
http://www.kennel-hall-of-fame.dk/dansk-index.htm

Er der andet du vil vide om denne pragtfulde race, er du velkommen til at
skrive til mig

Mange hilsener
Trine & Bosse