Linksys Router..!
Fra : Mike

Dato : 11-09-03 19:28

Jeg har en Linksys Router med indbygget 4 port switch.
Da jeg godt kan lide at spille diverse spil, så ville det være
smart hvis jeg kunne hoste en server.! Men min Linksys
blokerer de port serverene jeg hoster kører på.
Jeg ved desvære ikke hvordan man åbner portene, så jeg
ville lige spørge jer som måske har lidt mere forstand på
det end mig.
Hvor i opsætningen af routeren kan man åbne for de porte?
Jeg har selv prøvet at åbne nogle porte men det er ikke
lykkedes. Så det ville være rart at i ville "Skære det ud i pap"
for mig.

Fra : Preben

Dato : 11-09-03 19:47

> Jeg har selv prøvet at åbne nogle porte men det er ikke
> lykkedes. Så det ville være rart at i ville "Skære det ud i pap"
> for mig.

Har du prøvet at finde manualen på www.linksys.com og se om det står
"skåret ud i pap".

Ellers vil jeg tro du lige skal nævne hvilken model det er. Jeg har
desværre ikke en linksys, men prøv manualen?

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Fra : Mike

Dato : 11-09-03 20:05

Har skam kørt manualen igennem. Men fatter ikk en skid af engelsk IT sprog.
Regnede med at nogle danske geni'er kunne hjælpe mig....
Den Router jeg har det er denne:
http://www.linksys.com/Products/product.asp?grid=34&scid=29&prid=20

Fra : Mike

Dato : 11-09-03 20:32

Hey...
Nu virker det endelig...
Fordi at jeg fik en god ven til at hjælpe mig...
Troede elrs i var klogere..

Fra : Jan Bachman

Dato : 11-09-03 21:04

>Hey...
>Nu virker det endelig...
>Fordi at jeg fik en god ven til at hjælpe mig...
>Troede elrs i var klogere..

Nu når du har åbnet porte, så pas på at blaster ikke kommer og tar'
dig

/Jan

Fra : Mike

Dato : 14-09-03 00:26